वज़ीर-ए-आज़म पर रिमार्क ,के सी आर के ख़िलाफ़ शिकायत

खम्मम 31 मई:मुक़ामी अदालत ने आज पुलिस को हिदायत दी हैके वो इस साल जनवरी में समरा दीक्षा के मौके पर अपनी तक़रीर के दौरान वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के ख़िलाफ़ क़ाबिल ए तराज़ रेमार्क करने वाले मुल्ज़िम टी आर एस सदर के चन्द्र शेखर राव के ख़िलाफ़ तहक़ीक़ात करे।

वकील जी रामाराव की तरफ से दाख़िल करदा एक शख़्सी शिकायत की बुनियाद पर फ़रस्ट क्लास एडीशनल मुंसिफ़ कोर्ट ने खम्मम 2 टाउन पुलिस स्टेशन को हिदायत दी हैके वो इस मुआमले की तहक़ीक़ात कर के इस के सामने मौक़िफ़ पर मबनी रिपोर्ट पेश करे।

सीनीयर पुलिस ओहदेदारों ने कहा कि उन्हें अदालत के अहकाम अभी तक मौसूल नहीं हुए हैं ताहम पुलिस क़ानून के मुताबिक़ काम करेगी ।

वकील रामाराव ने अपनी दरख़ास्त में इल्ज़ाम लागया कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के सदर ने वज़ीर-ए-आज़म पर तन्क़ीद करते हुए बाअज़ क़ाबिल ए तराज़ रिमार्कस किए थे।

उन्होंने अपनी तक़रीर के दौरान कांग्रेस के दुसरे सीनीयर क़ाइदीन पर भी रिमार्कस किसे थे। दरख़ास्त गुज़ार ने कहा कि टी आर एस लीडर को वज़ीर-ए-आज़म के ख़िलाफ़ इस तरह के रिमार्कस करने की ज़रूरत नहीं है। पुलिस उनके ख़िलाफ़ फ़ौरी एक केस दर्ज रजिस्टर करे।