वज़ीर-ए-आज़म सिर्फ़ पार्लीमैंट को जवाबदेह: यूसुफ़ रज़ा गिलानी

ईस्लामाबाद, १६ जनवरी (पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने आज कहा कि वो सिर्फ़ पाकिस्तानी पार्लीमैंट को जवाबदेह हैं, किसी और फ़र्द को नहीं। चंद दिन क़बल ही ताक़तवर पाकिस्तानी फ़ौज ने फ़ौज और आई ऐस आई के सरबराहों पर उन की तन्क़ीद पर सख़्त रद्द-ए-अमल ज़ाहिर किया है।

गिलानी ने इन इत्तिलात की तरदीद कर दी कि सदर ज़रदारी ने इन से वज़ाहत तलब की है, या सरबराहान फ़ौज-ओ‍आई एस आई के ख़िलाफ़ उन के ब्यानात से दस्त बर्दारी का मुतालिबा किया है। गिलानी ने कहा कि वो दस्तूर की दफ़ा 91 के तहत सिर्फ़ पार्लीमैंट को जवाबदेह हैं।

अगर किसी को कोई शिकायत हो तो वो इस फ़र्द को जवाब नहीं देंगे, लेकिन जब भी पार्लीमैंट चाहेगी अपना नुक़्ता-ए-नज़र पेश करेंगे।

गिलानी के ये तबसरे इन इत्तिलात के पेशे नज़र एहमीयत रखते हैं कि सरबराह फ़ौज जनरल इशफ़ाक़ परवेज़ क्यानी ने कल सदर ज़रदारी से मुलाक़ात करके उन से ख़ाहिश की थी कि वो वज़ीर-ए-आज़म से वज़ाहत तलब करें, या अपने तबसरे से दस्त बर्दारी इख़तेयार करने की उन्हें हिदायत दें।

वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि क़सर सदारत ख़ुद भी इन ख़बरों की तरदीद कर चुका है। उन्हों ने कहा कि वो अवाम के नुमाइंदे और मुंख़बा वज़ीर-ए-आज़म हैं। 18 करोड़ अवाम की नुमाइंदगी करते हैं, इस लिए वो सिर्फ़ मुंख़बा नुमाइंदों को जवाबदेह हैं।