वज़ीर-ए-आला महाराष्ट्र चौहान की सोनिया गांधी से मुलाक़ात

वज़ीर-ए-आला महाराष्ट्र पृथ्वी राज चौहान और रियासती कांग्रेस सरबराह मानक राव‌ ठाकरे ने आज पार्टी सदर सोनिया गांधी से मुलाक़ात की। याद रहे कि लोक सभा इंतिख़ाबात में कांग्रेस की शिकस्त फ़ाश के पस-ए-मंज़र में ये मुलाक़ात की जा रही है।

दूसरी तरफ़ एक रियासती लीडर ने कहा कि मुलाक़ात लेजिस्लेटिव कौंसिल उम्मीदवारों के मुद्दे पर होरही है जबकि पार्टी क़ियादत पर इस इजलास में कोई तबादला-ए-ख़्याल नहीं होगा। इस इजलास में ए आई सी सी जनरल सेक्रेटरी मोहन प्रकाश और सदर कांग्रेस सोनिया गांधी के सियासी सेक्रेटरी अहमद पटेल भी मौजूद थे।

याद रहे कि रियासती लेजिस्लेचर के ऐवान-ए-बाला के कांग्रेस पुने टीचर्स, नागपुर ग्रैजूएट और अमरावती टीचर्स हल्क़ा-ए-इंतख़ाब में मुक़ाबला कररही है। 16 मई को जो इंतिख़ाबी नताइज पेश किए गए थे, इस में कांग्रेस को रियासत में 48 के मिनजुमला सिर्फ़ 2 नशिस्तों पर कामयाबी मिली थी।

नताइज के फ़ौरी बाद वज़ीर-ए-आला चौहान ने हार‌ की ज़िम्मेदारी क़बूल की थी। दूसरी तरफ़ गुजिश्ता हफ़्ता पार्टी के एक सीनियर लीडर ने कहा था कि अब जबकि महाराष्ट्र में असेंबली इंतिख़ाबात अंदरून छः माह बाद‌ होने वाले हैं, वहीं कांग्रेस को अब ये सोचना चाहिए कि इस से कहाँ ग़लती हुई और उनको सुधारने की कोशिश करनी चाहिए।

याद रहे कि कांग्रेस की शिकस्त फ़ाश से पार्टी के तक़रीबन हर बड़े लीडर को ज़बरदस्त धक्का लगा है और अब वो ये सोचने पर मजबूर हैं कि कांग्रेस की पालिसियां वाक़ातन अवाम मुख़ालिफ़ थीं।