वज़ीर पंचायत राज जाना रेड्डी आग के पुतले नज़र-ए-आतिश

नाल्गुनडा 25 अक्टूबर ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) हुसूल तलंगाना की जद्द-ओ-जहद और आम हड़ताल की ताईद मुलाज़मीन की गिरफ़्तारीयों के ख़िलाफ़ आज ज़िला भर में अनोखे अंदाज़ में एहतिजाज मुनज़्ज़म किए गए ।

कहीं पर आधा सर मंढवा कर कहीं पर नियम ब्रहना होकर कहीं पर शम्मा रियाली और बतकमां खेल कर धूम धाम प्रोग्रामों के साथ साथ अलामती पुतलों को नज़र-ए-आतिश करते हुए एहतिजाज मुनज़्ज़म किए गए । ज़िला के आलीर असैंबली हलक़ा में काम बराए रोज़गार से ताल्लुक़ रखने वाले ज़ाइद 2 हज़ार ख़वातीन ने सड़क पर बतकमां खेला और ज़बरदस्त रिया ली मुनज़्ज़म की ।

ज़िला के आत्मा कौर( ऐम) मंडल में जय ए सी क़ाइदीन-ओ-तलंगाना हामीयों ने नियम ब्रहना होकर ज़बरदस्त रास्ता रोको एहतिजाज मुनज़्ज़म किया । मोती रेड्डी गोड़म मैं तलंगाना हामीयों ने पार्लीमैंट में अलहदा रियासत के क़ियाम से मुताल्लिक़ बिल पेश करने का मुतालिबा करते हुए आधे सर के बाल निकाल कर एहतिजाज किया ।

रामनापेट में जवाइंट ऐक्शण कमेटी की जानिब से डी एस पी भू नगीर को गुलाब का फूल पेश किया और मुलाज़मीन की गिरफ़्तारी के ख़िलाफ़ एहतिजाज किया और दायर करदा मुक़द्दमात को वापिस लेने का मुतालिबा किया ।

माम्पल्ली में शम्मा रिया ली मुनज़्ज़म की गई जबकि वीमल पल्ली मंडल में जर्नलिस्ट्स यूनीयन और आई सी डी ऐस मुलाज़मीन ने मुशतर्का तौर पर धूम धाम प्रोग्राम मुनज़्ज़म किया जिस में जुए बोलो तलंगाना फ़िल्म डायरैक्टर शंकर ने शिरकत की । मुलाज़मीन की गिरफ़्तारीयों के ख़िलाफ़ नागर जना सागर असैंबली हलक़ा में बंद मनाया गया जो मुकम्मल तौर पर कामयाब और पुरअमन रहा ।

बंद के दौरान हलक़ा भर में रियास्ती वज़ीर पंचायत राज के अलामती पुतलों को नज़र-ए-आतिश कियागया और रास्ता रोको एहतिजाज मुनज़्ज़म किया । चूरा सत्ता पर रियास्ती वज़ीर आग का पुतला नज़र-ए-आतिश किया गया नडमानोर में रास्ता रोको और बंद को कामयाब बनाने की कोशिश करने पर टी आर ऐस क़ाइदीन-ओ-कारकुनों को हिरासत में लिया गया ।

ज़िला मुस्तक़र पर वाक़्य क्लाक टावर चूरा सत्ता पर पंचायत राज मुलाज़मीन जे ए सी कन्वीनर मोहन राव की क़ियादत में ज़बरदस्त धूम धाम प्रोग्राम और एक रोज़ा भूक हड़ताल मुनज़्ज़म की गई जहां पर तलंगाना हामीयों के इलावा बड़ी तादाद में मुलाज़मीन शरीक थे ।