वडेरा को बेक़सूर क़रार देने पर दफ़्तर वज़ीर-ए-आज़म की बी जे पी की जानिब से मुज़म्मत

नई दिल्ली, ३० नवंबर: (पीटीआई) बी जे पी ने आज वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर की सदर कांग्रेस सोनीया गांधी के दामाद राबर्ट वडेरा को अराज़ी के सौदों के सिलसिले में बेक़सूर क़रार देने पर, शदीद मुज़म्मत की और जानना चाहा कि वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर ने इस मुआमले की कोई तहक़ीक़ात किए बगै़र ये नतीजा कैसे अख़ज़ किया है।

बी जे पी के तर्जुमान आला रवी शंकर प्रसाद ने कहा कि ये वज़ीर-ए-आज़म का दफ़्तर है या ख़ातियों को बचाने वालों का दफ़्तर। उन्होंने कहा कि वो ये बात पूरी ज़िम्मेदारी के साथ कह रहे हैं कि उन्होंने निशानदेही की कि वडेरा और डी एल एफ़ के अराज़ी सौदों पर कई एतराज़ात किए जा चुके हैं कि 50 लाख रुपए का सरमाया 300 करोड़ रुपए में मुख़्तसर सी मुद्दत में कैसे तबदील हो गया।

वडेरा का दावा है कि कारपोरेशन बैंक ने उन्हें ओवर ड्राफ्ट दिया था, लेकिन कॉरपोरेट बैंक इसकी तरदीद करती है। उन्होंने सवाल किया कि राजस्थान और हरियाणा की कांग्रेसी हुकूमतें राबर्ट वडेरा का क्यों दिफ़ा कर रही हैं। उन्होंने ये भी दरयाफ्त किया कि वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर ने किसी तहक़ीक़ात के बगै़र ये नतीजा कैसे अख़ज़ किया है कि राबर्ट वडेरा बेक़सूर हैं।