वनडे टीम में वापस आफ़रीदी 300 छक्कों के रिकार्ड के ख़ाहां

कराची 4 नवंबर (ए पी) पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के साथ इख़तिलाफ़ात की वजह से 5 माह क़बल क्रिकेट छोड़ने का ऐलान करने वाले शाहिद आफ़रीदी की बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट में वापसी होगई है। उन्हें श्रीलंका के ख़िलाफ़ वन डे सीरीज़ के लिए पाकिस्तानी उसको एड में शामिल कर लिया गया है। शाहिद आफ़रीदी के इलावा तजरबाकार ऑलराउंडर और हाल ही में हांगकांग सुपर सकसज़ टूर्नामैंट की फ़ातिह पाकिस्तानी टीम के कप्तान अबदूर्रज़्ज़ाक़ भी टीम में जगह बनाने में कामयाब रहे हैं।

बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट में शाहिद आफ़रीदी की वापसी उन की पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के चेयरमैन ज़का-ए-अशर्फ़ से मुलाक़ात के बाद अमल में आई। शाहिद आफ़रीदी ने पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के साबिक़ चेयरमैन एजाज़ बट के दौर में टीम के साबिक़ कोच वक़ार यूनुस से इख़तिलाफ़ात के बाद बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट को मशरूत तौर पर ख़ैरबाद कहने का ऐलान कर दिया था। शाहिद आफ़रीदी ने ये भी कहा था कि जब तक एजाज़ बट पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के चेयरमैन हैं वो क्रिकेट में वापिस नहीं आयेंगी ।

शाहिद आफ़रीदी के स्लैक्टर मोहम्मद इलयास से भी ज़बरदस्त इख़तिलाफ़ात रहे और दोनों के दरमयान ज़बानी जंग मीडीया में रही। श्रीलंका के ख़िलाफ़ टेसट टीम में शामिल वहाब रियाज़, तौफ़ीक़ उम्र, अज़हर अली और अदनान अकमल वनडे और टवन्टी0 सीरीज़ के लिए टीम में जगह नहीं बना सके और अदनान अकमल की जगह विकेट कीपिंग की ज़िम्मेदारी सरफ़राज़ अहमद निभाईंगी। श्रीलंका के ख़िलाफ़ वनडे सीरीज़ के लिए मालना 16 रुकनी टीम में ये खिलाड़ी शामिल हैं।

मिसबाह-उल-हक़ (कप्तान), मोहम्मद हफ़ीज़, इमरान फ़र्हत, यूनुस ख़ान, शाहिद आफ़रीदी, उम्र अकमल, शुऐब मलिक, सरफ़राज़ अहमद, सईद अजमल, अबदुर्रहमान, उमर गुल, एज़ाज़ चीमा, जुनैद ख़ान, सुहेल तनवीर, असद शफ़ीक़ और अबदूर्रज़्ज़ाक़। पाकिस्तान और श्रीलंका के दरमयान 5 वन डे मैचों की सीरीज़ 11 नवंबर को शुरू होगी। दरीं असना पाकिस्तानी टीम में वापसी करने वाले शाहिद ख़ान आफ़रीदी ने कहा है कि मुझ में क्रिकेट बाक़ी है और मैं दुबारा पाकिस्तान के लिए बेहतर मुज़ाहरा करूंगा। आफ़रीदी ने इस ख़ाहिश का भी इज़हार किया कि वो वन डे में00 छक्के मुकम्मल करने के क़रीब हैं। छक्कों का ये संग-ए-मेल उबूर कर के मुल़्क की मज़ीद ख़िदमत करेंगी।

साबिक़ कप्तान औरआलमी शौहरत-ए-याफ़ता ऑल राउंडर शाहिद ख़ान आफ़रीदी ने पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के चेयरमैन चौधरी ज़का-ए-अशर्फ़ से अहम मुलाक़ात की। पी सी बी चेयरमैन ने शाहिद आफ़रीदी की मौजूदगी में चीफ़ स्लैक्टर मोहम्मद इलयास को हंगामी तौर पर घर से तलब किया और आफ़रीदी को टीम में शमूलीयत की हरी झंडी दिखा दी।

लेकिन पी सी बी ने शाहिद आफ़रीदी से कहा है कि वो गै़रज़रूरी ब्यानात देने से गुरेज़ करें और कारकर्दगी पर तवज्जा मर्कूज़ करें। ज़का-ए-अशर्फ़ से मुलाक़ात के बाद शाहिद आफ़रीदी ने कहाकि मुलाक़ात हौसलाअफ़्ज़ा रही, उन से कई उमोर पर मुशावरत हुई और मैंने कहाकि में किसी की भी क़ियादत में खेलने को तैय्यार हूँ। मिसबाह-उल-हक़ से मेरा बेहतर ताल मेल है। इन से हर किस्म की मदद और तआवुन करने को तैय्यार हूँ। शाहिद आफ़रीदी ने कहाकि क्रिकेट कुरप्शन केस से मुल़्क की बदनामी हुई है। पाकिस्तानी क्रिकेटरस को सज़ा मिलने पर अफ़सोस हुआ है अलबत्ता मेरी हमदर्दी मोहम्मद आसिफ़ और सलमान बट के घर वालों से है।