वरंगल के कनाल में इंजीनीयरिंग के दो तलबा ग़र्क़ाब

तैराकी की कोशिश ने ज़िला वरंगल में इंजीनीयरिंग कालेज के एक मुस्लिम लड़के और लड़की की जान ले ली और इन की मौत के सबब दो ख़ानदान ग़म के समुंद्र में डूब गए। तफ़सीलात के मुताबिक़ एस आर इंजीनीयरिंग कालेज में ज़ेर-ए-तालीम दो तालिब-ए-इल्म 22साला फ़ैसल ( बीटेक) और20साला अर्शिया तफ़रीह के लिए धर्मा सागर कनाल गए हुए थे।

इन दोनों की वापस से क़ब्ल अर्शिया की ओढ़नी आहनी तारों में फंस गई और वो फिसल कर पानी में गिर पड़ी और जान बचाने मदद के लिए चीख़-ओ-पुकार करने लगी।

जिस पर फ़ैसल वहां पहुंच गया और अपने ही कालेज की साथी तालिबा को बाहर निकालने की कोशिश की लेकिन बदक़िस्मती से दोनों डूब गए और बरसर मौक़ा मौत वाक़्य हो गई। इन दोनों की नाशें एम जी एम हॉस्पिटल वरंगल मुंतक़िल की गई हैं।

धर्मा सागर के सर्किल इंसपेक्टर वेंकटेश्वर लो ने ज़ाब्ता की कार्रवाई की। इन दो होनहार तलबा की अचानक मौत के सबब ना सिर्फ दोनों के ख़ानदान ग़म-ओ-अंदोह में डूब गए बल्कि कालेज और सारे इलाक़े में भी रंज-ओ-ग़म की लहर दौड़ गई। ब्यान किया जाता है कि चार तालिबात और पाँच तलबा धर्मा सागर कनाल गए हुए थे। कालेज इंतिज़ामीया को सबसे पहले ये इत्तिला मौसूल हुई। बादअज़ां मुताल्लिक़ा ख़ानदानों को बाख़बर किया गया।