वस्त मुद्दती इंतेख़ाबात का इम्कान: मुलायम सिंह

मुलायम सिंह यादव जिन की समाजवादी पार्टी ने यू पी ए हुकूमत को पार्लीमेंट में उस वक़्त बचा लिया था जबकि जारीया हफ़्ता में अहम राय दही हुई थी, आज उन्होंने क़ब्ल अज़ वक़्त लोक सभा इंतेख़ाबात का अंदेशा ज़ाहिर किया। इन्होंने कहा कि इस बात की कोई ज़मानत नहीं है कि पार्लीमेंट के इंतेख़ाबात किस वक़्त मुनाक़िद किए जाऐंगे।

वो पार्टी की एक तक़रीब में शिरकत के दौरान अपने फ़र्ज़ंद चीफ़ मिनिस्टर यूपी अखिलेश यादव से ख़ाहिश कर रहे थे कि पार्टी के इंतेख़ाबी मंशूर पर फ़ौरी अमल आवरी शुरू कर दी जाए और नुमायां नज़र आने वाली तबदीलीयां अंदरून 6 माह की जाएं। इन्होंने कहा कि इन की पार्टी यू पी ए की मख़लूत मर्कज़ी हुकूमत को बैरूनी ताईद फ़राहम करते हुए और अपोज़ीशन के तरमीमी बिल पर उस की मुख़ालिफ़त करते हुए हुकूमत को ज़वाल से बचा चुकी है।

मुल्क में क़ब्ल अज़ वक़्त आम इंतेख़ाबात का कयास करते हुए समाजवादी पार्टी के सरबराह मुलायम सिंह यादव ने आज उत्तर प्रदेश के चीफ मिनिस्टर मिस्टर अखीलेश सिंह यादव से कहा कि वो अंदरून छः माह पार्टी के इंतेख़ाबी मंशूर पर अमल करें और यू पी की ज़ाहिरी सूरत में तब्दीलियां लाएं।

डाक्टर राम मनोहर लोहिया की 102 वीं बरसी तक़रीब के मौक़ा पर पार्टी कारकुनों और क़ाइदीन से ख़िताब करते हुए मुलायम सिंह यादव ने कहा कि पार्टी के इंतेख़ाबी मंशूर पर अंदरून छः माह अमल आवरी होनी चाहिऐं और ऐसी तब्दीलियां होनी चाहिऐं जो ज़ाहिर हो।

की उनका छः माह के बाद ये कोई नहीं कह सकता कि लोक सभा इंतेख़ाबात का कब ऐलान हो जाए । उन्होंने राम मनोहर लोहिया का हवाला देते हुए कहा कि वो वादों को पूरा ना किए जाने को भी करप्शन ही क़रार देते थे ।

इन्होंने कहा कि रियासत में पार्टी के इंतेख़ाबी मंशूर पर जल्द अमल आवरी होनी चाहीए । समाजवादी सरबराह ने कहा कि इन्होंने इस लिए चीफ मिनिस्टर ना बनने का फैसला किया की क्योंकि वो चाहते हैं कि पार्टी कारकुनों के दरम्यान रहते हुए हुकूमत के काम काज पर नज़र रखें। इन्होंने अखीलेश सिंह यादव से कहा कि रियासत के अवाम को चीफ मिनिस्टर से रास्त मुलाक़ात का मौक़ा मिलना चाहीए । चाहे ये हफ़्ता में एक घंटा के लिए ही क्यों ना हो।

अखीलेश सिंह यादव ने अपने ख़िताब में कहा कि रियासत के अवाम ने अवाम की ख़िदमत के लिए समाजवादी पार्टी को मौक़ा दिया है और पार्टी अपने आप को मनवाएगी।