वाई एस आर कांग्रेस पार्टी प्राइवेट लिमेटेड

हैदराबाद 30 जुलाई ( सियासत न्यूज़ ) साबिक़ रियासती वज़ीर मिसिज़ कोन्डा सुरेखा ने वाई एस आर कांग्रेस पार्टी को प्राइवेट लिमिटेड क़रार देते हुए सदर वाई एस आर कांग्रेस कमेटी जगन मोहन रेड्डी को खुला मकतूब रवाना किया । तेलंगाना पर मौक़िफ़ ज़ाहिर करने का मुतालिबा किया ।

मुत्तहदा आंध्र के लिये वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के 16 अरकान असेंबली के इस्तीफ़ों के बाद से मिसिज़ कोन्डा सुरेखा पार्टी क़ियादत से सख़्त नाराज़ है दो मर्तबा उन की पार्टी के एज़ाज़ी सदर मिसिज़ सोनिया गांधी से की गई मुलाक़ात नतीजा ख़ेज़ साबित नहीं हुई जिस पर वो पार्टी क़ियादत से सख़्त नाराज़ है और कयास आराईयां गशत कररही हैं कि वो बहुत जल्द वाई एस आर कांग्रेस पार्टी से मुस्ताफ़ी हूजाएंगी ।

उन्हों ने कहा कि विजया अम्मां ने तेलंगाना का दौरा करते हुए तेलंगाना मसले पर सिर्फ़ मगरमच्छ के आँसू बहा रहे हैं । आज वाई एस आर कांग्रेस पार्टी मुत्तहदा आंध्र की जमात में तब्दील होजाने का दावा किया । ब्रोकर्स के ज़रीया कौंसल की नशिस्त फ़रोख़्त करने का इल्ज़ाम आइद किया।

16 अरकान असेंबली के इस्तीफ़ा पार्टी क़ियादत का फैसला नहीं है क्या क़ियादत से इस्तिफ़सार किया । मिसिज़ कोन्डा सुरेखा ने कहा कि लाखों करोड़ों रुपये हड़पने वाले जगन को तेलंगाना मसले के मौक़िफ़ से दसतबरदारी इख़तियार करना मामूली बात होने का दावा किया ।।