वाई एस जगन मोहन रेड्डी के ख़िलाफ़ फ़ौरी कार्रवाई का मुतालिबा

(सियासत न्यूज़)। रियासती तेल्गूदेशम पार्टी ने साबिक़ चीफ मिनिस्टर डाक्टर वाई एस राज शेखर रेड्डी हुकूमत में बड़े पैमाने पर करप्शन-ओ-बे क़ाईदगियों के पेश आए वाक़ियात में मुलव्वस पाए जाने वाले तमाम वुज़रा के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने के इलावा मिस्टर वाई एस जगन मोहन रेड्डी सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी-ओ-रुकन पार्लीमेंट‌ के गैर मह्सूब असासा जात और रुक़ूमात से मुताल्लिक़ सी बी आई की पेश करदा चार्ज शीट की रोशनी में उन के ख़िलाफ़ फ़ौरी कार्रवाई करने का पुरज़ोर मुतालिबा किया और कहा कि साबिक़ चीफ मिनिस्टर की काबीना के कई एक वुज़रा के बड़े पैमाने पर करप्शन में मुलव्वस पाए जाने के वाज़िह सबूत हासिल होचुके हैं और अदालत ने भी इन वुज़रा के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने की हिदायत दी है।

मिस्टर वाई एस जगन मोहन रेड्डी के इस इद्दिआ का मुज़हिका उड़ाया कि वो किसी एक आई ए एस ओहदेदार को कभी फ़ोन नहीं किया और दरयाफ़त किया कि आया डाक्टर वाई एस राज शेखर रेड्डी की चीफ मिनिस्ट्री के मौक़ा पर वो कैंप ऑफ़िस में मुक़ीम थे यह नहीं और बिलखूसूस तेल्गूदेशम रुकन असैंबली प्रेटाला रवी क़तल वाक़िया में मुलव्वस पाए जाने पर सी बी आई ओहदेदारों ने इन से पूछताछ चीफ मिनिस्टर कैंप ऑफ़िस में नहीं की थी।

इस ताल्लुक़ से अवाम के रूबरू वज़ाहत करने का मिस्टर वाई एस जगन मोहन रेड्डी से मुतालिबा किया। आज यहां एन टी आर ट्रस्ट भवन में अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए रुकन असैंबली-ओ-पार्टी तर्जुमान तेल्गूदेशम पार्टी मिस्टर रेवन्त रेड्डी ने ये बात कही और मिस्टर वाई एस जगन मोहन रेड्डी को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि जो कोई भी मिस्टर जगन मोहन रेड्डी की बे क़ाईदगियों-ओ-करप्शन के हक़ायक़ पर मबनी बयानबाज़ी कर रहे हैं। इन पर मिस्टर जगन मोहन रेड्डी की इमा-ए-पर तलगू रोज़नामा साक्षी के ज़रीया शख़्सी हमले करने के तरीका को अपनाया जा रहा है।

उन्हों ने मिस्टर जगन मोहन रेड्डी के एक हामी मिस्टर सौमय्या जिलौ के रोल पर भी शकूक-ओ-शुबहात का इज़हार करते हुए उन पर भी नज़र रखने और मुकम्मिल तहकीकात करने का सी बी आई से मुतालिबा किया।

मिस्टर रेवन्त रेड्डी ने कहा कि साबिक़ चीफ मिनिस्टर मिस्टर राज शेखर रेड्डी के बरामदात और हर फैसलों के पसेपर्दा बड़े पैमाने पर बे क़ाईदगीयाँ पाई जाती हैं और ये तमाम बे क़ाईदगीयाँ-ओ-करप्शन वगैरा के वाक़ियात तहकीकात में बेनकाब हो रहे हैं। लिहाज़ा मिस्टर वाई एस जगन मोहन रेड्डी को अपनी गिरफ़्तारी से क़बल ही अदालत में ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार करने का मिस्टर रेवन्त रेड्डी ने मश्वरा दिया।

रुकन असैंबली तेल्गूदेशम पार्टी ने वज़ीर प्राइमरी एजूकेशन मिस्टर शैलजा नाथ की सदर तेल्गूदेशम पार्टी मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू पर की जाने वाली तन्क़ीद पर अपने शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और कहा कि दरहक़ीक़त मिस्टर शैलजा नाथ में मालूमात का फ़ुक़दान पाया जाता है और वो हक़ायक़ से वाक़िफ़ ना रहते हुए ग़लत-ओ-बे बुनियाद इल्ज़ामात आइद करना कोई मुनासिब बात नहीं है।

उन्हों ने वज़ीर मौसूफ़ से दरयाफ़त किया कि आया मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने किन वाक़ियात में हुक्म इलतवा हासिल किया, उस की तफ़सीलात अवाम के रूबरू वाज़िह करने का मुतालिबा किया।