वाई ऐस आर पर कांग्रेस क़ाइदीन की तन्क़ीद ख़ुद का दिफ़ा

वाई ऐस आर कांग्रेस क़ाइद जी प्रकाश राउ ने इल्ज़ाम आइद किया कि चंद कांग्रेसी क़ाइदीन ख़ुद के दिफ़ा के लिए आँजहानी चीफ़ मिनिस्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी को तन्क़ीद का निशाना बना रहे हैं।

यहां मीडीया से बात करते हुए जी प्रकाश राउ ने कहा कि वाई ऐस आर पर तन्क़ीद करने वालों को ये बात याद रखनी चाहीए कि ख़ुद कांग्रेस के जनरल सेक्रेटरी राहुल गांधी ने कहा था कि वाई ऐस आर के दौर-ए-इक्तदार में शानदार तरक़्क़ी हुई है।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि ए आई सी सी क़ाइदीन इस बात को तस्लीम कर रहे हैं कि पार्टी से वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी को निकाला जाना एक संगीन ग़लती थी। उन्हों ने बरसर-ए-इक्तदार जमात के क़ाइदीन को इंतिबाह दिया कि अगर इंतेख़ाबी फ़वाइद के लिए इस तरह वाई ऐस आर पर तन्क़ीद जारी रही तो ज़िमनी इंतेख़ाबात में इन का सफ़ाया हो जाएगा।

उन्हों ने कहा कि जिन क़ाइदीन ने वाई ऐस आर के ज़रीया ओहदे और फ़वाइद हासिल किए थे अब निचली सतह से तन्क़ीद कर रहे हैं। वाई ऐस आर क़ाइद प्रकाश राउ ने इमकान ज़ाहिर किया कि ज़िमनी इंतिख़ाबात के बाद सयासी बोहरान पैदा होगा। यहां इस बात का तज्किरा ज़रूरी है कि क़ब्लअज़ीं वाई ऐस आर पार्टी तर्जुमान अंबाटी राम बाबू ने रियासत में वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात का इम्कान ज़ाहिर किया है।