वाटमोर, शुऐब मलिक को टवन्टी 20 का कप्तान बनाने के ख़ाहां

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के कोच डेव वाटमोरने शुऐब मलिक को पाकिस्तानी टवन्टी 20 टीम का कप्तान बनाने की ख़ाहिश ज़ाहिर की है। पी सी बी के ज़राए के मुताबिक़ सुपर टी टवन्टी 20 टूर्नामेंट के फ़ातिह कप्तान शुऐब मुल़्क की कारकर्दगी वाटमोर को काफ़ी मुतास्सिर की है, उन्हें मुस्तक़बिल क़रीब में अहम ज़िम्मेदारी देने पर ग़ौर किया जा रहा है।

डेव वाटमोर, शुऐब मलिक को ना सिर्फ बैटिंग और बौलिंग बल्कि सुपर टी टवन्टी कप में क़ाइदाना अंदाज़ के बाइस टवन्टी 20 टीम का कप्तान बनाना चाहते हैं।डेव वाटमोर की ख़ाहिश है कि मिसबाह-उल-हक़ को टेस्ट, मुहम्मद हफ़ीज़ को वंडे और शुऐब मलिक को टवन्टी 20 की क़ियादत सौंप देनी चाहिए।

दरीं असना डेव वाटमोर ने खिलाड़ियों की तकनीक में ख़ामीयों को दूर करने के लिए नैशनल क्रिकेट एकेडमी में बायो मेकेनिक्स लेबोरेटरी के क़ियाम का मुतालिबा कर दिया। पी सी बी के ज़राए के मुताबिक़ टीम के कोच डेव वाटमोर ने क्रिकेट में जिद्दत के पेशे नज़र और खिलाड़ियों की तकनीक में ख़ामीयों को दूर करने के लिए नैशनल क्रिकेट एकेडमी में बायो मेकेनिक्स लेबोरेटरी के क़ियाम का मुतालिबा किया है।

लैब से ना सिर्फ गै़रक़ानूनी बौलिंग ऐक्शन को जांचने में मदद मिलेगी बल्कि बैटस्मैनों की तकनीक में बेहतरी भी लायी जा सकेगी। वाटमोर दौरा श्रीलंका से क़ब्ल लैब के क़ियाम की ख़ाहिश रखते हैं ताकि वो दो माह तक खिलाड़ियों की कारकर्दगी में बेहतरी ला सके।

इस हवाले से उन्होंने चेयरमैन पी सी बी ज़का-ए-अशर्फ़ से भी मुलाक़ात की और उन्हें एकेडमी के लिए दरकार सहूलयात से आगाह किया। ज़का-ए-अशर्फ़ ने वाटमोर को यक़ीन दहानी कराई कि जिन सहूलयात की ज़रूरत होगी बोर्ड फ़ौरी तौर पर उन्हें मुहय्या करेगा ताकि टीम की कारकर्दगी में बेहतरी लायी जा सके।

वाज़िह रहे कि डाक्टर नसीम अशर्फ़ के दौर में 4 करोड़ रुपये की लागत से 16 कैमरों पर मुश्तमिल बायो मैकेनिक्स आलात ख़रीदे गए थे जो चार बरस ( साल) से स्टोर में पड़े ख़राब हो रहे हैं। वाटमोर इन कैमरों के इलावा मज़ीद 7 कैमरों वाले दीगर आलात हासिल करना चाहते हैं ।