वादी कश्मीर में तीन सी आर पी एफ़ जवान हलाक

श्रीनगर, २६ दिसम्बर: (पी टी आई) वादी कश्मीर में फ़ौज के अंदर इस साल पहली मर्तबा कशीदगी और बिरादर कुशी का ख़तरनाक वाक़िया पेश आया जिस में सी आर पी एफ़ के 3 जवान कैंप के अंदर फायरिंग से हलाक होगए जबकि दूसरा शदीद ज़ख़मी हैं।

जुनूबी कश्मीर के कुलगाम ज़िला में वाक़्य इस कैंप के अंदर फायरिंग का वाक़िया पेश आया। पुलिस ने बताया कि यहां से 75 केलो मीटर दूर कुलगाम टाउन के 18 बटालियन सी आर पी एफ़ के बैरक के अंदर फायरिंग की आवाज़ें सुनी गईं।

ये फायरिंग तक़रीबन कल रात 10 बज कर 45 मिनट को की गईं। सीनीयर पुलिस ओहदेदारों ने कहा कि फायरिंग के वाक़िया में हैड कांस्टेबल सुमन पिलाई और पी सुबू बरसर मौक़ा हलाक हुए जबकि एसडी मूर्ती और जावेद हुसैन इसी गैंग के कांस्टेबल फायरिंग वाक़िया में शदीद ज़ख़मी हुई। गोलीयों से शदीद ज़ख़मी जावेद हुसैन बादअज़ां दवाख़ाना मुंतक़ली के दौरान फ़ौत हो गई।

सुप्रीटेंडेंट पुलिस कुलगाम मक़सूद अल्ज़मां ने कहा कि कैंप के अंदर दीगर जवान भी मौजूद थी। फायरिंग के वाक़िया के वक़्त बैरक के अंदर क्या वाक़िया पेश आया ये ऐनी शाहिद हैं। पुलिस उन से पूछगिछ कर रही है। उन्हों ने मज़ीद कहा कि हम ने तहक़ीक़ात शुरू करदिए हैं।

इस बारे में कुछ कहना क़बल अज़ वक़्त होगा। वादी कश्मीर में इस साल सी आर पी एफ़ में कशीदगी का ये पहला वाक़िया ही। बाद इज़ा पुलिस ने एक केस दर्ज किया और फायरिंग के वक़्त इस छावनी में मौजूद दीगर छः ड्राईवरों को हिरासत में ले लिया। ज़राए ने बताया कि तहक़ीक़ात चल रही है ओ रास वक़्त कुछ कहना क़बल अज़ वक़्त होगा।

वादी कश्मीर में इस साल ये अपनी नौईयत की पहली वारदात ही।ताहम एक अहम बात ये है कि शोरिश मुख़ालिफ़ सरगर्मीयों में मसरूफ़ सी आर पी एफ़ और दीगर मर्कज़ी दस्तों के कम अज़ कम निस्फ़ दर्जन जवानों ने ख़ुदकुशी की है।