वादी में शदीद बर्फ़बारी बोर्ड और यूनीवर्सिटी इम्तेहानात मुल्तवी

श्रीनगर

वादी कश्मीर में मौसम की शदीद तरीन बर्फ़बारी के बाद इस का राबिता मुल्क के दीगर हिस्सों से मुनक़ते होगया। जिस की वजह से फ़िज़ाई और सड़क ट्राफिक शदीद तौर पर मुतास्सिर हुई और क़ौमी शाहराह पर गाड़ियों की आमद-ओ-रफ़त रुक जाने से रियासत का राबिता मुल्क के दीगर मुक़ामात से मुनक़ते होगया ।

श्रीनगर इंटरनेशनल एयर‌ पोर्ट के एक ओहदेदार ने बताया कि श्रीनगर जाने वाले और आने वाले तय्यारों की परवाज़ें मंसूख़ करदी गई हैं जब कि 294 किलो मीटर तवील श्रीनगर । जम्मू क़ौमी शाहराह को बर्फ़बारी और ज़मीन खिसकने के वाक़ियात के बाद ट्राफिक के लिये बंद करदिया गया है।

ट्राफिक कंट्रोल रुम तर्जुमान ने ये बात बताई । हुक्काम ने शदीद बर्फ़बारी के बाद सालाना बोर्ड और यूनिवर्सिटी इम्तेहानात भी मुल्तवी कर दिए हैं जब कि 12 वीं जमात के इम्तेहानात जो आज मुनाक़िद शुदणी थे को भी मुल्तवी करदिया गया है और आइन्दा तारीख का अनक़रीब ऐलान किया जाएगा।

जम्मू-ओ-कश्मीर बोर्ड आफ़ स्कूल एजूकेशन के पी आर ओ शौकत उसमान ने ये बात बताई । बर्फ़बारी की वजह से बर्क़ी सरबराही भी मुतास्सिर हुई जब कि महिकमा मौसमियात ने बर्फ़बारी की शिद्दत में बतदरीज कमी होने की पेश क़यासी भी की है ।