वार्नर की टेस्ट टीम में शमूलीयत, पोंटिंग को एक और मौक़ा

मैलबोर्न 27 नवंबर (ए पी) न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ पहले टेस्ट के लिए ऑस्ट्रेलियाई टीम में मीचल असटारक, जेम्स पटनसन, पीटर सैडल और बन कटिंग के इलावा वनडे और टवन्टी 20 जारिहाना ओपनर डीवीड वार्नर को अपने टेस्ट करियर के आग़ाज़ का मौक़ा फ़राहम किया गया है। नीज़ टीम के 7 मुस्तक़िल खिलाड़ियों के ज़ख़मी होकर इंतिख़ाब के लिए दस्तयाब ना होने की वजह से नाक़िस फ़ाम का शिकार टीम के साबिक़ कप्तान रिकी पोंटिंग को फिर एक मौक़ा फ़राहम किया गया है। हालाँकि न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ दो टेस्ट मुक़ाबलों की सीरीज़ से क़बल ये इशारा दिया गया था कि पोंटिंग में अब टीम में जगह नहीं बनती।

ऑस्ट्रेलियाई सिलेक्टरों के सदर जान इन वरीटी ने टेस्ट टीम का ऐलान करते हुए कहा कि बदक़िस्मती से टीम को शेन वाटसन, मीचल जॉनसन, पैट्रिक कमनस, रयान हारीस, और शान मार्श के ज़ख़मी होने की वजह से उन की ख़िदमात दस्तयाब नहीं। जबकि माईकल बीर और टरनड कीपलान जो कि दौरा-ए-जुनूबी अफ़्रीक़ा के मौक़ा पर ऑस्ट्रेलियाई टीम का हिस्सा थे उन्हें टीम में शामिल नहीं किया गया।

मज़कूरा खिलाड़ियों की अदम दस्तयाबी के बाद डीवीड वार्नर को एक बेहतरीन मौक़ा मिला है जो टेस्ट क्रिकेट में भी अपनी सलाहीयतों का लोहा मनवा सकते हैं।उन्हों ने मज़ीद कहा कि बेन कटिंग को उन के शेफ़ील्ड शील्ड में शानदार मुज़ाहिरों की बुनियाद पर टीम में शामिल किया गया है जिन्हों ने रवां सीज़न मज़कूरा टूर्नामैंट में सब से ज़्यादा विकटें हासिल की हैं।