विक़ार अहमद एनकाउंटर , एस आई टी तहक़ीक़ात का आग़ाज़

विक़ार अहमद और दुसरे चार मुस्लिम नौजवानों के फ़र्ज़ी एनकाउंटर की तहक़ीक़ात के लिए हुकूमत तेलंगाना की तरफ से तशकील दिए गए ख़ुसूसी तहक़ीक़ाती टीम (एस आई टी) ने अपनी तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया।

7 अप्रैल को नलगेंडा में पुलिस के साथ मुबय्यना एनकाउंटर में इन 5 ज़ेर दरयाफ़त क़ैदीयों को हलाक किया गया था। तेलंगाना डी जी पी ऑफ़िस से जारी करदा सरकारी बयान के मुताबिक़ सीनईर आई पी एस ओहदेदार शाह नवाज़ क़ासिम की ज़ेरे क़ियादत तशकील दिए गए एस आई टी की मीटिंग मुनाक़िद हुवी।

जिस में तहक़ीक़ात के लिए बनाए गए मंसूबे पर तबादला-ए-ख़्याल किया गया और इसी के मुताबिक़ ज्ंच करने का फ़ैसला किया गया। मुख़्तलिफ़ ज़ावियों से तहक़ीक़ात के लिए चार टीमें तशकील दी गई हैं। एक पुलिस टीम वर्ंगल का दौरा करेगी जबकि दूसरी टीम नलगेंडा पहूंचेगी ताकि मुख़्तलिफ़ शवाहिद को एखटा कर सके।

विक़ार अहमद ने पुलिस वयान को रोकने की ख़ाहिश की ताके वो ज़रूरत से फ़ारिग़ होसके। वापसी के दौरान विक़ार अहमद ने पुलिस कांस्टेबल से राइफ़ल छीन ली और फायरिंग की दुसरे चार क़ैदीयों ने भी साथी पुलिस मुलाज़िमीन के हथियार छीने की कोशिश की थी। इस के बाद पुलिस ने अपनी हिफ़ाज़त में इन पांचों नौजवानों पर फायरिंग की। क़ब्लअज़ीं पुलिस ने कहा था के ये लोग पुलिस पर फायरिंग करने के चार वाक़ियात में शामिल् थे।