विशाखापटनम फ़ैक्ट्री में धमाका: एक हलाक

विशाखापटनम में अचोतापुरम के क़रीब ख़ुसूसी मआशी ज़ोन के अंदर एक् फैक्ट्री में हुए एक धमाके में एक मुलाज़िम हलाक और 12 दूसरे ज़ख़मी होगए।

पुलिस ने बताया कि इबतिदाई तहक़ीक़ात के मुताबिक़ ज़्यादा मिक़दार में गैस निकलने की वजह से ये धमाका हुआ है। जो मुलाज़िम इस धमाके में हलाक हुआ है उस की शिनाख़्त 40 साला बी बिस्वास की हैसियत से हुई है जिस का मग़रिबी बंगाल से ताल्लुक़ बताया गया है। ज़ख़मीयों में के अरूण कुमार 25 साल और लक्ष्मण राव‌ 30 साल की हालत तशवीशनाक बताई गई है जिन का ताल्लुक़ भोगापुरम से है।

ज़ख़मीयों का एक ख़ानगी दवाख़ाने में ईलाज किया जा रहा है। इस प्लांट में फेरो मंगा नेस तैयार किया जाता है। चंद माह पहले इस प्लांट में एक मुलाज़िम उस वक़्त हलाक हुआ था जब एक ओवरहेड क्रेन इस पर आग्रह था।

इंतेज़ामीया को मुनासिब हिफ़ाज़ती इक़दामात ना करने का ज़िम्मेदार क़रार देते हुए ज़हमयों के रिश्तेदारों और कुछ वर्कर्स ने फ़ैक्ट्री के सामने एहतेजाज किया।

आंध्र प्रदेश के वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल जी श्रीनिवास एनकापली के रुकन पार्लियामेंट एम श्रीनिवास राव‌ के रुकने असेंबली पी रमेश बाबू ने दवाख़ाना पहूंच कर ज़ख़मीयों की मिज़ाजपुर्सी की।

वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि वेज़ अग में मुसलसिल सनअती हादिसात तशवीश की बात है और तमाम मुताल्लिक़ा मह्कमाजात के सरबराहों का एक मीटिंग बहुत जल्द मुनाक़िद किया जाएगा।