वीनस विलियम्स और बार्तोली की पेशक़दमी

साबिक़ आलमी नंबर एक और अमेरीकी टेनिस वीनस विलियम्स की वापसी के बाद बेहतरीन मुज़ाहिरों का सिलसिला जारी है। जैसा कि उन्होंने फ़ैमिली सर्किल कप में सरबीयाई टेनिस स्टार एलीना यांकोविच को 7-5 , 6-0 से शिकस्त देते हुए टूर्नामेंट के तीसरे राउंड में रसाई हासिल कर ली है और उम्मीद की जा रही है कि रवां टूर्नामेंट के सेमीफाइनल में इनका मुक़ाबला अपनी छोटी बहन सरीना विलियम्स से होगा।

कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए वीनस ने कहा कि वो किले कोर्ट पर खेलना पसंद करती हैं और यहां उन्होंने कई बड़े ख़ताबात हासिल किए हैं जिस में 2002 का फ़्रैंच ओपन ख़िताब भी शामिल है जिसमें उन्होंने सरीना को शिकस्त दी थी। यू एस ओपेन के बाद से सरगर्म टेनिस से ज़ख्मों की वजह से दूर रहने वाली वीनस ने गुज़शता हफ़्ता सोनी इरेक़्शन ओपन से वापसी की है जहां उन्होंने दर्जा बिन्दी में तीसरे मुक़ाम पर फ़ाइज़ पेट्रा को वीटोवा और साबिक़ आलमी नंबर एक अन्ना इवानोविच को शिकस्त दी है।

अगले मरहला में वीनस का मुक़ाबला अंसतसया रो डीनोवा से होगा और इस मुक़ाबला में कामयाबी के ज़रीया वो क्वार्टर फाइनल में रसाई हासिल कर सकती हैं। जबकि सरीना का तीसरे राउंड में मुक़ाबला मारीना इराक़ो विच से होगा। दीगर फ़ातिह खिलाड़ियों में मारियन बार्तोली ने रूसी टेनिस स्टार वीरा दो शवीना को 3 सेटों पर मुश्तमिल सख़्त मुक़ाबला में शिकस्त दी जबकि सबीन लसीकी ने लूसी सिफ़ारवा को जबकि नाडिया पेट्रोवा ने पोलोना हरबोक को शिकस्त देते हुए अपनी पेशक़दमी जारी रखी है।