वीराट कोहली की यादगार सेंचुएयरी

हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम को आस्ट्रेलिया में रवां सी बी सीरीज़ के फाइनल्स में रसाई केलिए श्रीलंका के ख़िलाफ़ आज जिस करिश्माती कामयाबी की ज़रूरत थी इस को नौजवान बैटस्मैन वीराट कोहली ने अपनी यादगार सेंचुएयरी के ज़रीया मुकम्मल कर दिया । जैसा कि हिंदूस्तानी टीम ने 321रन का निशाना 36.4ओवर्स में 3विकटों के नुक़्सान पर हासिल करते हुए 5निशानात दिलवाने वाली कामयाबी हासिल कर ली है और इस कामयाबी के ज़रीया हिंदूस्तानी टीम की फाइनल्स में रसाई की उम्मीदें हनूज़ बाक़ी है लेकिन लीग मरहला के आख़िरी मुक़ाबला में आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ श्रीलंका की शिकस्त की सूरत में हिंदूस्तान मेज़बान टीम के ख़िलाफ़ बेस्ट आफ़ थ्री फाइनल्स खेलेगी ।

हिंदूस्तानी टीम की कामयाबी के मुअम्मार वीराट कोहली साबित हुए जिन्होंने 86गेंदों में 16चौकों और 2 छक्कों की मदद से नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर 133 रन स्कोर करने के इलावा पहले गौतम गंभीर के हमराह 18.1ओवर्स में तीसरी विकेट के लिए 115और फिर चौथी विकेट के लिए सुरेश रावना के हमराह 9.1ओवर्स में ग़ैर मफ़तूह 120रन की पार्टनरशिप निभाई ।

इलावा अज़ीं सुरेश रावना ने मैन आफ़ दी मैच वीराट को हैली का बेहतरीन साथ निभाने के इलावा इन्फ़िरादी तौर पर 24गेंदों में 3चौकों और एक छक्के की मदद से 40रन की नाट आउट इनिंग्ज़ खेली । हिंदूस्तानी टीम जिसे बोनस प्वाईंट के साथ कामयाबी हासिल करने के लिए श्रीलंका की जानिब से दिए जाने वाले हदफ़ को 40ओवर्स में हासिल करना था लिहाज़ा वीरेंद्र सहवाग और सचिन तेंदुलकर ने टीम को बेहतर शुरूआत फ़राहम कीं ।

जैसा कि दो सीनीयर बैटस्मैनों ने 6.2 ओवर्स में पहली विकेट के लिए 54रन जोड़े । इस मौक़ा पर परवेज़ महारूफ ने दिलशान के हाथों सहवाग को आउट करवाते हुए पार्टनरशिप तोड़ी । सहवाग ने 16गेंदों में 5चौकों और एक छक्के की मदद से 30रन बनाए । 86के मजमूई स्कोर पर लसिथ मलंगा ने सचिन को एल्बी डब्लू आउट करते हुए टीम को एक अहम कामयाबी दिलवाई और इस मौक़ा पर सचिन 30गेंदों में 5चौकों की मदद से 39रन स्कोर किए और ये शायद उन की दौरा-ए-आस्ट्रेलिया पर आख़िरी इनिंग्ज़ रही ।

नंबर 3पर बैटिंग करते हुए गौतम गंभीर ने 64गेंदों में 4चौकों की मदद से 63रन स्कोर किए और वो टीम के लिए दरकार रन रेट को बरक़रार रखने की कोशिश में रन आउट रहे । क्योंकि हिंदूस्तानी टीम को 40ओवर्स में कामयाबी हासिल करने के लिए फ़ी ओवर 8.75रन बनाने थे ।

हिंदूस्तानी बैटस्मैनों ने श्रीलंका के नंबर एक बोलर लसिथ मलंगा की काफ़ी पिटाई की । जैसा कि इन के 7.4ओवर्स में 96रन बनाए गए । हालाँकि इबतदा-ए-में उन्हों ने सचिन को आउट करते हुए ख़ुद की मौजूदगी का एहसास दिलाया था लेकिन तेज़ रफ़्तार बैटिंग करते हुए हिंदूस्तानी बैटस्मैनों ने उन्हें बेरंग कर दिया ।

दीगर बौलरों मैं नोवन कोलासीकरा ने 8ओवर्स में 71 तुषारा परेरा 7ओवर्स में 59 एंजेलो मीथोज़ 7ओवर्स में 44और परवेज़ महारूफ ने 3ओवर्स में 21रन दिए । बंडारा हैरथ से सिर्फ 4ओवर्स की ख़िदमात ली गई जिसमें उन्हों ने 20रन दिए । क़ब्लअज़ीं महेंद्र सिंह धोनी की जानिब से टॉस जीत कर बैटिंग केलिए मदऊ की जाने वाली सिरी लंकाई टीम ने तिलकरत्ने दिलशान और कुमारा संगाकारा की सेंचुएयरीयों की बदौलत मुक़र्ररा 50ओवर्स में 4विकटों के नुक़्सान पर 320 रन स्कोर किए ।

दिलशान ने 165गेंदों में 11चौकों और 3छक्कों की मदद से ग़ैर मफ़तूह 160रन स्कोर किए जो कि वंडे कैरीयर में उनके बेहतरीन स्कोर की बराबरी है। इससे क़ब्ल भी उन्होंने हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ 160रन स्कोर किए थे और दोनों ही मर्तबा सिरी लंकाई टीम को शिकस्त हुई है ।

संगाकारा ने 87गेंदों में 8चौकों और 2छक्कों की मदद से 105रंन स्कोर करने के इलावा संगाकारा के हमराह दूसरी विकेट केलिए 200रन की पार्टनरशिप निभाई । दीगर बैटस्मैनों में महेला जय वरधने ने 33गेंदों में एक चौके और एक छक्के की मदद से 22रन स्कोर किए । तुषारा परेरा (3) मीथोज़ (14) और चनडीमील (2*) ने तेज़ी से रंज़ बनाने की कोशिश की । हिंदूस्तान के लिए ज़हीर ख़ान ने 9ओवर्स में 61 और परावीन कुमार ने भी 9ओवर्स में 64रन दे कर फी कस एक विकेट हासिल कीं ।

रवी चंद्रन अश्विन आज भी नाकाम रहे जैसा कि उन्हों ने 10ओवर्स में 52रन देने के बावजूद कोई विकेट हासिल नहीं किए जब कि रवीनदरा जडेजा ने 9ओवर्स में 43रन दे कर एक विकेट हासिल की । वीरेंद्र सहवाग के 3ओवर्स में 24 और रावना के दो ओवर्स में 17रन बनाए गए ।

उमेश यादव भी मुहीनगे साबित हुए जिन्हों ने 8ओवर्स में 56रन दिए । वाज़िह रहे कि जुमा को श्रीलंका और आस्ट्रेलिया के दरमयान लीग का आख़िरी मुक़ाबला खेला जाएगा और ये मुक़ाबला श्रीलंका के लिए सेमीफाइनल की हैसियत रखता है चूँकि सिर्फ़ कामयाबी के ज़रीया ही श्रीलंका आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ सीरीज़ के फाइनल्स के लिए क्वालीफ़ाई होगी । मुक़ाबले के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए मैन आफ़ दी मैच वीराट कोहली ने कहा कि गुज़श्ता मुक़ाबला में 20और 30रन बनाने के मैंने चंद गलतीयां की थी लेकिन आज मुक़ाबला की एहमीयत के पेशे नज़र मैंने सब्र आज़मा किया और एक बेहतर इनिंग्ज़ खेली जो कि बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट में बार बार देखने नहीं मिलती ।

दूसरी जानिब महेला जय वरधने ने इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि जिस तरह वीराट ने बैटिंग की इस तरह की बैटिंग के ख़िलाफ़ हरीफ़ टीम कुछ भी नहीं कर सकती। नीज़ टूर्नामेंट में आज पहली मर्तबा हमारे बौलरों के लिए ख़राब दिन था लेकिन फाईनल में रसाई हनूज़ हमारे हाथों में है क्योंकि मैलबोर्न में कामयाबी के ज़रीया हम फाईनल में रसाई हासिल कर सकते हैं ।

धोनी ने इस मुक़ाबले को शाज़-ओ-नादिर देखा जाने वाला मुक़ाबला क़रार दिया ।