वुज़रा के अदम इस्तीफ़ा पर अवाम की बरहमी मुम्किन

हैदराबाद 31 जनवरी ( सियासत न्यूज़) रुक्न असेंबली जोपल्ली कृष्णा राव ने तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले वुज़रा से मुतालिबा किया कि वो अलैहदा रियासत के लिए अपने वज़ारतों की क़ुर्बानी दें और अवाम के साथ शामिल होकर मक़सद की तकमील में मदद करें।

आज अख्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए कृष्णा राव ने कहा कि तेलंगाना वुज़रा को अवाम के जज़बात की कोई अहमियत नहीं है बल्कि वो अपनी कुर्सी और वज़ारत को बचाने के लिए सरगर्दां हैं।

मर्कज़ की जानिब से तेलंगाना पर अपने मौक़िफ़ से इन्हिराफ़ के बाद वुज़रा ने एलान किया था कि वो अपने ओहदों से मुस्ताफ़ी हों जाएंगे लेकिन चंद ही घंटों बाद उन्हों ने अपने मौक़िफ़ से इन्हिराफ़ कर लिया। टी आर एस रुक्न असेंबली ने मुतालिबा किया कि कांग्रेस पार्टी के ख़िलाफ़ दफ़ा 302 के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया जाए क्यूँकि वो उन नौजवानों की ख़ुदकुशी की ज़िम्मेदार है ।

उन्हों ने कांग्रेस पार्टी के नायब सदर राहुल गांधी से भी मुतालिबा किया कि वो तेलंगाना मसअला की आजलाना यकसूई के इक़दामात करें । उन्हों ने के सी आर के ख़िलाफ़ गर्वनमेंट विहिप जग्गा रेड्डी और दीगर क़ाइदीन के ब्यानात की मुज़म्मत की
और उन्हें मश्वरा दिया कि वो अपने ब्यानात का सिलसिला फ़ौरी बंद करें वर्ना टी आर एस क़ाइदीन और कारकुन भी मुनासिब अंदाज़ में जवाब देने पर मजबूर हो जाएंगे ।