वुज़रा के ख़िलाफ़ तहकीकात का मुतालिबा मुस्तर्द

हैदराबाद 1 फरवरी ( सियासत न्यूज़) क़ाइद अप्पोज़ीशन क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर डी वीरा भद्रा राव ने बजट सैशन के आग़ाज़ से कौंसल में भूक हड़ताल का ऐलान करते हुए बताया कि चीफ़ मिनिस्टर का रवैय्या इंतिहाई ग़लत है जिस के सबब अप्पोज़ीशन क़ाइदीन को तौहीन का सामना करना पड़ रहा है । मिस्टर डी वीरा भद्रा रावने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर के जारिहाना रवैय्या के सबब मुंख़बा अवामी नुमाइंदे हुकूमत से नुमाइंदगी करने से महरूम हो रहे हैं ।

उन्हों ने बताया कि वो आज जब चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात केलिए कैंप ऑफ़िस पहुंचे तो उन्हें सीकीवरीटी अमला ने गेट पर रोक दिया और गाड़ी अंदर ले जाने से मना करदिया । जिस से ये अंदाज़ा होता है कि चीफ़ मिनिस्टर किस तरह से हुकूमत चला रहे हैं । वाज़िह रहे कि मिस्टर डी वीरा भद्रा रावको आज चीफ़ मिनिस्टर कैंप ऑफ़िस वाक़्य बेगम पेट में दाख़िला से सीकीवरीटी अहलकारों ने रोक दिया था उन से बेहस के दौरान फ़िल्मी दुनिया से ताल्लुक़ रखने वाले एक शख़्स को गाड़ी समेत कैंप ऑफ़िस में दाख़िला की इजाज़त दी गई जिस पर ब्रहम मिस्टर डी वीरा भद्रा रावने बताया कि वो इस हतक आमेज़ रवैय्या के ख़िलाफ़ बजट सैशन के आग़ाज़ के पहले दिन से ही भूक हड़ताल का आग़ाज़ करदेंगे ।

उन्हों ने बताया कि वो कोई अपनी शख़्सी पैरवी के लिए चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात नहीं कररहे थे बल्कि मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से उन की मुलाक़ात का मक़सद जूनीयर डॉक्टर्स के मसाइल से हुकूमत को वाक़िफ़ करवाना था ।बाद अज़ां मौसूला इत्तिलाआत के बमूजब चीफ़ मिनिस्टर ने तेलगूदीशम पार्टी क़ाइद अप्पोज़ीशन मिस्टर डी वीरा भद्रा राव रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल से फ़ोन पर राबिता क़ायम करते हुए उन से शख़्सी तौर पर सीकीवरीटी अहलकारों के रवैय्या पर माज़रत ख़्वाही करली है।