वुज़रा को धमकी आमेज़ ई मेल रवाना करने वाला नौजवान गिरफ़्तार

जय‌पुर

राजस्थान के इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी ने एक 34 साला शख़्स को गिरफ़्तार करलिया है जिस ने मुबय्यना तौर पर राजस्थान के 16 वुज़रा को ई मेल रवाना करते हुए रियासत के अंदर दहशतगर्द हमले करने की धमकी दी थी। पुलिस के एक सीनियर‌ ओहदेदार ने ये बात बताई।

मुल्ज़िम की सुशील चौधरी की हैसियत से शनाख़्त की गई है। उसे रियासत में दहश्तगर्द हमलों से मुताल्लिक़ गुमराह कुन पायामात गशत कराने की पैदायश‌ में कल रात गिरफ़्तार किया गया। इस नौजवान ने वुज़रा को धमकी आमेज़ मेल्स भी रवाना किए थे। इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी उसको एड ने गूगल से फ़राहम करदा आई पी एड्रेस हासिल करने के बाद उसकी रिहायश गाह से गिरफ़्तार करलिया।

विद्याधर नगर में एक साइबर कैफे में आई पी एड्रेस का पता चलाया गया। ए टी इस के ए जी डी अलोक त्रिपाठी ने बताया कि हमें कल ही आई पी एड्रेस मालूम हुआ और रात में मुल्ज़िम को गिरफ़्तार किया गया। बादियुन्नज़र में रियासत में दहशतगर्द हमलों का कोई ख़तरा नहीं है। राजस्थान में 16 वुज़रा को ये पयाम 22 दिसंबर को उनके सरकारी ई मेल आ डेज़ पर मौसूल हुआ था।

इस के फ़ौरी बाद पुलिस ने हरकत में आकर रियासत में सिक्योरिटी इंतेज़ामात को मज़ीद सख़्त कर दिए थे। वज़ीरे दाख़िला गुलाब चंद कतरया और सोशल जस्टिस वज़ीरे अरूण चतुर्वेदी भी इन वुज़रा में शामिल हैं जिन्हें धमकी आमेज़ ई मेल मौसूल हुए।