वज़ाइफ़ से महरूम अफ़राद मुश्किलात से दो-चार

हुकूमत तेलंगाना की जान बसे वज़ाइफ़ के लिए असरी स्कीम के तहत मुअम्मर , मोअज़्ज़िज़ीन और दुसरे मुस्तहक़्क़ीन को फंड्स मुख़तस करने पर हर रोज़ कई बार मुस्तक़र कोबीर और मवाज़आत के मुस्तहक़्क़ीन अफ़राद को वज़ाइफ़ मंसूख़ होने पर ओहदेदारों का इंतेज़ार में टहरना पड़ता है।

इन ओहदेदारान के लिए वक़्त की कोई पाबंदी नहीं। मुअम्मर माज़ूरिन अपने मसाइल हल के लिए वज़ाइफ़ के ताल्लुक़ से पूछे जाने पर किसी वजूहात की बिना पर नज़रअंदाज किया जा रहा है।

जिस से बेहद परेशान कोबीर मंडल के सोना दी ग्राम पंचायत के रहने वाले 95 साला मुअम्मर बड़े मियां नामी अफ़राद को तहसील ऑफ़िस से MPDO ऑफ़िस के चक्कर लगाना पड़ रहा है।

ज़ाहिरी तौर पर बड़े मियां वज़ाइफ़ के हक़दार होने के बावजूद तहसील ऑफ़िस और MPDO ऑफ़िस के ओहदेदारों कोताहियों और लापरवाही हो रही हैं। ज़र्रा बराबर भी एहसास नहीं।

सुबह से शाम तक मुअम्मर माज़ूरिन अफ़राद वज़ाइफ़ मंज़ूर होने की उम्मीद पर फ़िक्रमंद नज़र आते हैं। हुकूमत तेलंगाना हर मुस्तहिक़ को वज़ाइफ़ जारी किए जाने का एलान कर रही है लेकिन मवाज़आत में इस पर अमल आवरी नहीं की जा रही है।

जामि घरेलू सर्वे के दौरान ओहदेदारों के सबब मवाज़आत में खासतौर पर मुअम्मर माज़ूरिन वज़ाइफ़ से महरूम होने पर परेशान हाल और फ़िक्रमंद है।

मोअज़्ज़िज़ीन अपने वज़ाइफ़ मंसूख़ होने पर अवामी नुमाइंदों से शिकायत करते हुए मुतालिबा किया कि जल्द अज़ जल्द हमारे वज़ाइफ़ मंज़ूर कराईं। बादअज़ां अवामी नुमाइंदों ने मुस्तहक़्क़ीन को यकीन् दिया कि वज़ीर-ए-आला से नुमाइंदगी की जाएगी और मसाइल की यकसूई के लिए ज़िला कलेक्टर से अपील करेंगे कि ज़िला सतह पर मंडलस का दौरा करें। खासतौर पर महिकमा तहसील, महिकमा MPDO का जायज़ा लेकर मुअम्मरीन और माज़ूर जलद अज़ जल्द वज़ाइफ़ मंज़ूर करें।