वज़ारती कौंसिल के बाज़ वुज़रा से मुलाय‌म मुतमइन नहीं

समाजवादी पार्टी के सुप्रीमो मुलाय‌म सिंह यादव ने आज वज़ीर-ए-आला अखिलेश यादव की वज़ारती कौंसिल के तमाम वुज़रा के काम काज का जायज़ा लिया। उन्होंने बाज़ वज़रा के काम पर अपनी बे इतमीनानी का ही इज़हार किया।

मुलाय‌म सिंह यादव ने तमाम वज़रा को और तेज़ी के साथ काम निमटाने की हिदायत दी। मुलाय‌म सिंह यादव ने लोक सभा के इलेक्शन की तैयारियों का भी जायज़ा लिया। इस मौके पर मुलाइम सिंह यादव ने कहा कि 2014 का इलेक्शन समाजवादी पार्टी के लिए बेहद एहमियत का हामिल है और ये इलेक्शन ख़ुद उनके लिए भी बेहद अहम है इस लिए वो इस इलेक्शन को अपना इलेक्शन कह रहे हैं।

मुलाय‌म सिंह यादव ने कहा कि पार्टी के तमाम लीडरों कारकुनों को मुत्तहिद होकर इलेक्शन के मैदान में उतरना होगा और एक एक सीट पर समाजवादी पार्टी के कारकुनों को अपने मुख़ालिफ़ीन को शिकस्त देनी होगी। उन्होंने कहा कि आम इंतिख़ाबात बड़े नाज़ुक माहौल में होरहे हैं। समाजवादी पार्टी के ख़िलाफ़ हर तरफ़ से गुमराह कुन प्रोपगंडा किया जा रहा है।

ऐसे में समाजवादी पार्टी के कारकुनों को होशयार रहने की ज़रूरत है। असेंबली के इलेक्शन के लिए समाजवादी पार्टी ने अथॉरीटी रुकनी इंतिख़ाबी कमेटी की तशकील की है जिस में अखिलेश यादव की वज़ारती कौंसिल के निस्फ़ दर्जन से ज़ाइद वज़रा को भी शामिल किया गया है।