शंकर राव का एहतिजाज कामयाब

कांग्रेस रुक्न असेंबली-ओ-साबिक़ वज़ीर डाक्टर शंकर राव का एहतिजाज कामयाब रहा। सी एल पी कमेटी ने प्रैस हाल का क़फ़ुल(ताला) खोल दिया। शंकर राव ने कहा कि पार्टी को नुक़्सान पहुंचाने वालों को वो बर्दाश्त नहीं करेंगे अगर ज़िमनी इंतिख़ाबात(उप चुनाव) में उन की ख़िदमात से इस्तिफ़ादा किया गया तो कांग्रेस 9 से ज़ाइद हलक़ों में कामयाब होगी।

वाज़ेह रहे कि डाक्टर शंकर राव का दो रोज़ा एहतिजाज कामयाब रहा, सी एल पी कमेटी ने अपने फ़ैसला से दस्तबरदार होते हुए प्रैस कान्फ़्रैंस हाल का क़ुफ़ल (ताला)खोल दिया। आज सी एल पी में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए शंकर राव ने हुकूमत और पार्टी के ख़िलाफ़ तन्क़ीद की तरदीद करते हुए कहा कि वो तन्क़ीद नहीं कर रहे हैं, बल्कि हक़ायक़ ब्यान कर रहे हैं।

वो हुकूमत और पार्टी के निगरान हैं, वो नहरू, इंदिरा और राजीव गांधी की ख़िदमात से मुतास्सिर हैं, उन के वालदैन ने उन्हें वफ़ादारी सिखाई है और सच्च मुंह पर बोलने की तरग़ीब दी है, जिस पर वो अमल पैरा हैं। उन्हों ने कहा कि रियासत के एक लोक सभा और 18 असेंबली हलक़ों के ज़िमनी इंतिख़ाबात(उप चुनाव) में

पार्टी उम्मीदवारों की इंतिख़ाबी मुहिम के लिए उन की ख़िदमात से इस्तिफ़ादा किया गया तो वो निस्फ़ से ज़ाइद हलक़ों में पार्टी उम्मीदवारों को कामयाब बनाएंगे, मगर शर्त ये है कि इस बात की हिदायत उन्हें पार्टी हाईकमान से मिलनी चाहीए। अगर रियास्ती क़ाइ दीन हिदायत देंगे तो वो उसे हरगिज़ क़बूल नहीं करेंगे।

जगन मोहन रेड्डी के साथ मैच फिक्सिंग के सवाल की तरदीद करते हुए उन्हों ने कहा कि जिस के ख़िलाफ़ जो कुछ बोलना है, वो बोल कर रहते हैं। आज जगन के ख़िलाफ़ जो भी तहक़ीक़ात हो रही हैं,

वो उन के हाईकोर्ट से रुजू होने का नतीजा है। अवामी फंड्स का तग़ल्लुब (गडबड)करने वालों को वो हरगिज़ बर्दाश्त नहीं करेंगे, इस के ख़िलाफ़ आवाज़ ज़रूर उठाएंगे।