शमसी फ़िज़ाई अड्डे से अमरीका का 11 दिसमबर को तख़लिया

ईस्लामाबाद 6 दिसमबर (पी टी आई) अमरीका ने आज कहा है कि पाकिस्तानी सूबा बलोचिस्तान में वाक़ै शमसी फ़िज़ाई अड्डा का तख़लिया करदिया जाएगा। बावर किया जाता है कि इस फ़िज़ाई अड्डा को अमरीकी जासूस इदारा सी आई ए मख़सूस ठिकानों पर हमलों के लिए इस्तिमाल कर रहा था लेकिन नाटो के हमला में 24 पाकिस्तानी फ़ौजीयों कीहलाकत के बाद ईस्लामाबाद में इस फ़िज़ाई अड्डा का तख़लिया करने के लिए वाशिंगटन को 11 दिसमबर तक मोहलत दी है। पाकिस्तान में अमरीकी सफ़ीर कैमरोन मनटर ने कहा कि पाकिस्तान के मुतालिबा की बरवक़्त तकमील केलिए अमकरीका अपनी हर मुम्किना कोशिश कर रहा है।

मिस्टर मनटर ने एक टी वी न्यूज़ चैनल से कहा कि मेरे ख़्याल में हम आप से ये वाअदा करते हैं कि शमसी फ़िज़ाई अड्डे का मुक़र्ररा मोहलत तक तख़लियाकरने केलिए हम मुम्किना कोशिश करेंगी लेकिन मिस्टर मनटर ने शमसी फ़िज़ाई अड्डा में मौजूद अमरीकी ओहदेदारों या आलात की मुंतक़ली का कोई तज़किरा नहीं किया। इसमुक़ाम से सी आई ए की जानिब से अक्सर मख़दूश क़बाइली इलाक़ा में अस्करीयत पसंद ठिकानों को ड्रोन हमलों का निशाना बनाया जाता था,

पाकिस्तान ने 26 नवंबर को अपनी दो सरहदी फ़ौजी चौकीयों पर हुए नाटो के सरहद पार फ़िज़ाई हमलों पर शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए अमरीका को फ़िलफ़ौर शमसी फ़िज़ाई अड्डा का तख़लिया करने का मश्वरा दिया था और अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीकी और दीगर नाटो सिपाहीयों को रसद फ़राहमकरने वाले रास्तों को बंद करदिया गया था।तजज़िया निगारों का ख़्याल है कि शमसी फ़िज़ाई अड्डा से अमरीका के तख़लिया के बावजूद पाकिस्तान में अमरीकी ड्रोन हमलों का सिलसिला बंद नहीं होगा क्योंकि अफ़्ग़ानिस्तान में भी अमरीका को ऐसी सहूलतें हासिल हैं।