शराबी शौहर के हमले में दोनों हाथों से महरूम बीबी जान को 3.73 लाख की इमदाद

हैदराबाद 1 मार्च हमारे नबी करीम सल्लल्लाह अलैहे वसल्लम का इरशाद मुबारक है अल्लाह उस शख़्स पर रहम नहीं करता जो दूसरों पर रहम नहीं करता । हमारी रियासत बिलख़ुसूस शहरियान हैदराबाद को अल्लाह ने जज़बा इंसानियत का ग़ैर मामूली तोहफ़ा अता किया है ।

यही वजह है कि वो बिला लेहाज़ मज़हब और मिल्लत हर मुसीबत ज़दा की मदद के लिए दौड़ पड़ते हैं । इस सिलसिला में रोज़नामा सियासत भी हमेशा आगे रहा है ।

एडीटर सियासत जनाब ज़ाहिद अली ख़ान और न्यूज़ एडीटर जनाब आमिर अली ख़ान ने जहां मिल्लत की तालीमी और मआशी तरक़्क़ी के लिए अपने अख़बार के ज़रीए एक क़ौमी तहरीक शुरू की है वहीं जब कभी सियासत में किसी मज़लूम किसी बीमार और लाचार मर्द और ख़वातीन के बारे में कोई रिपोर्ट शाए होती है तो सारी दुनिया में मुक़ीम हिंदुस्तानी बाशिंदे ख़ासकर हैदराबादी ख़ानदान और शख्सियतें दस्त तआवुन दराज़ करती हैं ।

गुंटूर टनाली की रहने वाली 21साला ख़ातून बीबी जान के बारे में रोज़नामा सियासत में एक दर्द भरी कहानी शाए हुई थी । जिस में बताया गया था कि दो बच्चों की माँ बीबी जान को इस के शराबी शौहर ने किस तरह अपने ज़ुल्म और सितम का निशाना बनाया और इस के दोनों हाथ काट दीए ।

बीबी जान का कहना था कि मज़ीद जहेज़ का मुतालिबा करते हुए उस के ज़ालिम शौहर ने इस के साथ इस तरह का ज़ालिमाना सुलूक किया । बीबी जान के बारे में सियासत में ना सिर्फ़ ख़ुसूसी रिपोर्ट शाए की गई बल्कि सिंडेकेट बैंक बहादुरपूरा में उस के नाम का अकाउंट भी खुलवाया गया ।

रोज़नामा सियासत का ऑनलाइन मुताला करने वालों और इंटरनेट पर सियासत वीडियोज़ का मुशाहिदा करने वाले एन आर आईज़ ने उस के अकाउंट में 3.73 लाख रुपये जमा करवाए ताकि इस बदनसीब ख़ातून और इस के कमसिन बेटा बेटी के मुस्तक़बिल को संवारा जा सके ।

दुनिया के चप्पा चप्पा से सियासत के क़ारईन ने बीबी जान की बहुत मदद की इस सिलसिला में आज एक और साहब ने दफ़्तर सियासत पहूँचकर जनाब ज़ाहिद अली ख़ान के हाथों बीबी जान को 26 हज़ार रुपये का चेक पेश किया जब कि तीन लाख तिहत्तर हज़ार रूपयों में से दो लाख तिहत्तर हज़ार रुपये 4 साला और 6 साला बेटा बेटी के नाम पर फिक्स्ड डिपाज़िट करवाए जाएंगे ।

जब कि एक लाख रुपये के खर्च से बीबी जान और उन के वालिद शेख हबीब टनाली में एक जेनरल स्टोर चलाएंगी । इस मौक़ा पर बीबी जान ने एडीटर सियासत जनाब ज़ाहिद अली ख़ान और उन के अरकाने ख़ानदान के लिए दोआएं देते हुए कहा कि वो दोआ के लिए हाथ तो नहीं उठा सकती लेकिन अपने दिल से बारगाह रब्बुल इज्ज़त में यही दुआ करती हैं कि अल्लाह उन्हें इस का अज्र अज़ीम अता करे।

बीबी जान ने उन की माली मदद करने वाले गैर मुक़ीम हिंदुस्तानीयों से भी इज़हारे तशक्कुर किया और कहा कि ज़िंदगी भर वो और उन के बच्चे तमाम के हक़ में दुआगो रहेंगे क्यों कि उन लोगों ने एक मज़लूम बहन की मदद करते हुए सारे मुल्क में जज़बा इंसानियत की बेहतरीन मिसाल क़ायम की है ।

बीबी जान ने बताया कि वो अपने बेटा , बेटी को अच्छी तालीम और तरबियत दिलाने की ख़ाहिश रखती है क्यों कि ये बेटा बेटी ही अब उन के दो हाथ बन गए हैं । जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ने बीबी जान के चचा को चेक हवाला करते हुए कहा कि रोज़नामा सियासत मिल्लत के हर मज़लूम की मदद के लिए हमेशा तैयार है .

उन्हों ने बीबी जान को मायूस ना होने की तलक़ीन करते हुए बताया कि वो मस्नूई हाथों की तंसीब के लिए डाक्टरों से बात कर रहे हैं चूँकि हाथ बग़ल से कट गए हैं इस लिए बीबी जान के मुख़्तलिफ़ मुआइने किये जाने ज़रूरी हैं ।