शहर के एक दवाख़ाना से सात क़ैदीयों के फ़रार का वाक़िया

हैदराबाद 31 दिसम्बर (सियासत न्यूज़) शहर के एक दवा ख़ाना से आज सात क़ैदी फ़रारहोने में कामयाब हो गए, जिन्हें ज़हनी हालत ठीक ना होने पर अरागड्डा हॉस्पिटल में रखा गया था। आज सुबह की अव्वलीन साअतों में उम्र क़ैद के सज़ा याफ़ता क़ैदीयों ने फ़िल्मी अंदाज़ में मंटल हॉस्पिटल से राह फ़रार इख़तियार की। बताया जाता है कि इन क़ैदीयों को ज़हनी हालत दरुस्त ना होने के सबब चरला पली जेल से हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया था, जिन्हों ने खिड़की की सलाखों को तोड़कर राह फ़रार इख़तियार करली।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ सात क़ैदी जिन्हें उम्र क़ैद की सज़ा सुनाई गई थी, लकशमया (दौलत आबाद), जी पाशम, याद गेरी (तो पर इन), गीर राज (हरियाणा), अफ़रोज़ (आदिल आबाद), रामलो (सिंगा रेड्डी), नरसिम्हा (कोंडा पर) ने राह फ़रार इख़तियार की। मोतबर ज़राए के मुताबिक़ सिवाए अफ़रोज़ की तमाम की ज़हनी हालत ठीक है। इन क़ैदीयों की ज़हनी हालत दरुस्त ना होने के सबब अरा गड्डा मंटल हॉस्पिटल के मेल वार्ड में रखा गया था, जिन्हों ने सुबह की अव्वलीन साअतों में मील वार्ड की खिड़की की सलाखों को काट कर राह फ़रार इख़तियार की, जब कि इन की निगरानी में तीन पुलिस मुलाज़मीन मौजूद थी।

उन्हों ने फ़िल्मी अंदाज़ में हॉस्पिटल के ड्रैस को भी हॉस्पिटल ही में छोड़ दिया और पुलिस की आँख में धूल झोंक कर फ़रार होने में कामयाब हो गई। पुलिस ने सपरनटनडनट अरा गड्डा हॉस्पिटल प्रमोद कुमार की शिकायत पर मुक़द्दमा दर्ज किया। इस दौरान सिटी पुलिस कमिशनर ए के ख़ान ने बताया कि पुलिस की ख़ुसूसी टीमें मफ़रूर क़ैदीयों की तलाश में सरगर्म हैं। पुलिस हर पहलू से उन के फ़रार होने का जायज़ा ले रही है, जिस का सुराग़ पुलिस को दस्तयाब हो गया है। ए के ख़ान ने दावा किया है कि बहुत जल्द इन क़ैदीयों को गिरफ़्तार करलिया जाएगा। पुलिस मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।