शहर में चिल्ड्रंस फ़िल्म फेस्टिवल का 14 नवंबर से आग़ाज़

हैदराबाद 9 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) हैदराबाद में चिल्ड्रंस फ़िल्म फेस्टिवल का 14 नवंबर से आग़ाज़ होने वाला है जिस की तैय्यारीयां ज़ोर-ओ-शोर से जारी हैं। एक हफ़्ता तवील इस चिल्ड्रंस फ़िल्म फेस्टिवल का लोगो एक सुनहरा हाथी है जो बच्चों में काफ़ी मक़बूलियत हासिल करता जा रहा है । इस फेस्टिवल के दौरान जुमला 44 ममालिक की 170 फिल्में शहर की तक़रीबन 15 थियटरों पर नुमाइश केलिए पेश की जाएंगी ।

हुकूमत और मुताल्लिक़ा हुक्काम की जानिब से इस फेस्टिवल की तैय्यारीयां काफ़ी ज़ोर-ओ-शोर से जारी हैं ताहम ये सवाल भी ज़हनों में उभरने लगा है कि आया वाक़ई बच्चों को इस फेस्टिवल के दौरान नुमाइश केलिए पेश की जाने वाली फिल्मों के मुशाहिदा केलिए तैय्यार किया जा सकेगा ?। ये सवाल इस लिए भी एहमीयत का हामिल होगया है क्योंकि गुज़शता मर्तबा जब हैदराबाद में ये फेस्टिवल मुनाक़िद हुआ था

उस वक़्त शायक़ीन और बच्चों ने शायद ही किसी दिलचस्पी का इज़हार क्या होगा और इस फेस्टिवल में शिरकत करने वाले बैन-उल-अक़वामी मयार के डायरैक्टरस और फ़िल्म शख़्सियतों को तन्हा ही थियटरस में बैठ कर अपनी ही या फिर दूसरे मुल्कों की फिल्मों की नुमाइश का मुशाहिदा करना पड़ा था । उस वक़्त कहा गया था कि फेस्टिवल के आर्गेनाईज़रस ने बेहतर अंदाज़ में मंसूबा बंदी नहीं की थी । इस मर्तबा इद्दिआ किया जा रहा है कि फेस्टिवल को कामयाब बनाने की हिक्मत-ए-अमली पर अमल किया जा रहा है ।