शहर में म्ंशियात का रियाकिट बेनकाब, दो बैरूनी बाशिंदे गिरफ़्तार

शहर में म्ंशियात के एक रियाकिट को बेनकाब करते हुए पुलिस ने टोलीचौकी के साकिनान दो बैरूनी बाशिंदों समेत 4 अफ़राद एक तालिबा को गिरफ़्तार करलिया।

सिटी पुलिस कमिशनर महिन्द्र रेड्डी ने एक प्रेस कांफ्रेंस के दौरान गिरफ़्तार नाइजीरियाई बाशिंदों को मीडीया के रूबरू पेश किया जो तालीम और तिजारत के वीज़ा पर मुल्क आए थे और हैदराबाद के इलाके टोलीचौकी पैरामाउंट कॉलोनी में मुक़ीम थे। सिटी पुलिस कमिशनर ने बताया कि 32 साला ई करीटन चोको उर्फ़ पीटर 32 साला एन दबोज़ी कैन्ट जो पैरामाउंट कॉलोनी में मुक़ीम थे। नाइजीरियाई बाशिंदे बताए गए हैं।

इस के अलावा पुलिस ने 21 साला साई प्रवीण साकन माधापुर और 18 साला नवेद सिरी साकिन न्यू बोइनपली को गिरफ़्तार करलिया जबकि इस टोली का असल सरग़ना डुगलूज़ एथोपीन जो दिल्ली का साकन है मफ़रूर बताया गया है।

कमिशनर पुलिस महेंद्र रेड्डी ने बताया कि दो नाइजीरियाई बाशिंदे एक तालीम और दूसरा तिजारत के वीजे पर मुल्क आए थे, उनकी मुलाक़ात हैदराबाद में हुई और उन्होंने दिल्ली का रुख़ किया और वहां मफ़रूर मुल्ज़िम अय‌थ से रब्त क़ायम किया और कोकीन को ख़रीदा शहरे हैदराबाद में ये लोग साई प्रवीण की मदद से ख़रीदारों तक कोकीन पहुंचा रहे थे।

वैस्ट ज़ोन टास्क फ़ोर्स ने कार्रवाई करते हुए उन्हें गिरफ़्तार करलिया और उनके क़बजे से 90 ग्राम कोकीन 2 लयाप टाप 10 सेलफोन और 9350 रुपये नक़द रक़म को ज़बत करलिया।

पुलिस कमिशनर ने बताया कि म्ंशियात को शहर मुंतक़ली और शहर में मुनशियात को फ़रोख़त करने वालों के ख़िलाफ़ सख़्त इक़दामात किए जाऐंगे। इस मौके पर डी सी पी टास्क फ़ोर्स-ओ-दुसरे भी मौजूद थे।