शहर हैदराबाद में तापमान के साथ साथ सबज़ीयों की क़ीमतों में भी इज़ाफ़ा, मध्यम वर्ग परेशान

हैदराबाद: जैसे जैसे तापमान में इज़ाफ़ा होता जा रहा है , वैसे वैसे शहर हैदराबाद में सबज़ीयों की क़ीमतों में भी इज़ाफ़ा देखा जा रहा है ।पिचले दस दिनों के दौरान सबज़ीयों की क़ीमतों में ग़ैरमामूली इज़ाफ़ा दर्ज किया गया है और अंदेशा है कि मई के महिना में क़ीमतों में अदिक‌ इज़ाफ़ा हो जाएगा।

पिछले एक हफ़्ते के दौरान टमाटर की क़ीमत में सात रुपय प्रति किलो का इज़ाफ़ा हो गया है। पिछले रविवार को बाज़ार में प्रति किलो टमाटर दस रुपय के हिसाब से बेचा गया था लेकिन‌ आज उस की क़ीमत 17 रुपय प्रति किलो तक जा पहुंची है जबकि रीटेल मार्किट में इस की क़ीमत 20 रुपय प्रति किलो हो गई है।

सबज़ीयों की पैदावार में कमी के कारण‌ उस की क़ीमतों में अचानक इज़ाफे ने आम आदमी की मुश्किल में इज़ाफ़ा कर दिया है और घरेलू महिला का बजट इस से प्रभावित‌ हुआ है। जनता का कहना है कि हर तरफ़ सब्ज़ी की क़ीमतों में इज़ाफ़ा की स्थिति देखी जा रही है और ज़्यादा से ज़्यादा रक़म ले जाने पर उनको कम से कम सब्ज़ी हासिल हो रही है। आम आदमी का कहना है कि हर साल गर्मा के मौसम में सबज़ीयों की क़ीमतों में इज़ाफ़ा होता था लेकिन‌ इस बार‌ काफ़ी ज़्यादा इज़ाफ़ा हो गया है।