शहला मसऊद क़त्ल केस , बी जे पी रुकन असेंबली का आज पॉलीग्राफ टेस्ट

क़ानून हक़ मालूमात (आई टी आई) जहद कार शहला मसऊद क़त्ल केस की तहक़ीक़ात के ज़िमन में मध्य प्रदेश के बी जे पी रुकन असेंबली ध्रुव नारायण सिंह पर कल लाई डिटेक्शन टेस्ट (झूट का पता चलाने वाला मुआयना) किया जाएगा क्योंकि सी बी आई की तरफ़ से पहल की गई ऐसी कोशिश का इत्मीनान बख्श नतीजा बरामद नहीं हुआ था।

सी बी आई ज़राए ने कहा कि 14 मार्च को किए गए उसे एक मुआएना के दौरान ध्रुव नारायण सिंह की जिस्मानी हालत मामूल के मुताबिक़ बरक़रार नहीं थी चुनांचे ये मुआएना नामुकम्मल रहा। ज़राए ने कहा कि सी बी आई कल फिर इन का पॉलीग्राफ मुआएना करेगी जो उन की रजामंदी पर मुनहसिर है और इसलिए उनकी तिब्बी हालत बिशमोल फ़िशार ख़ून और जिस्मानी दर्जा हरारत मामूल के मुताबिक़ बरक़रार रहना भी ज़रूरी होगा।

सी बी आई ने कहा कि बी जे पी के मज़कूरा रुकन असेंबली शहला मसऊद क़त्ल केस में शक के दायरा से पूरी तरह बाहर भी नहीं हैं, लेकिन सी बी आई ने ताहाल ऐसे किसी सबूत का इन्केशाफ़ भी नहीं किया है, जिससे 38 साला ख़ातून जहॉ कार क़त्ल केस में उनके रोल की निशानदेही हो सकती है।

दौरान तहक़ीक़ात सी बी आई ने पता चलाया कि क़त्ल के एक अहम मुल्ज़िम ज़ाहिदा परवेज़ के इस रुकन असेंबली से इंतिहाई क़रीबी ताल्लुक़ात हैं। परवेज़ फ़िलहाल सी बी आई तहवील में है। बी जे पी के इस रुकन से शहला मसऊद से भी इंतिहाई क़रीबी ताल्लुक़ात उस्तिवार हो गए थे, जिस पर परवेज़ चिराग़ हो गई थी।