शादनगर सरकारी हॉस्पिटल में बुनियादी सहूलतों का फ़ुक़दान

आँजहानी वज़ीर-ए-आज़म राजीव गांधी की बरसी के मौके पर मुस्तक़र शादनगर गर्वनमेंट हॉस्पिटल के क़रीब आँजहानी राजीव गांधी के मुजस्समा पर साबिक़ एम एलए शादनगर प्रताप रेड्डी मुंसिपल चैरमैन शादनगर इग्नू रेशम फ़र्र खुंगर मंडल एम पीपी बूजी नाविक और दुसरे कांग्रेस क़ाइदीन ने फ़ो माला चढ़ाकर भरपूर ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया।

बादअज़ां कांग्रेस पार्टी क़ाइदीन जिस में मुक़ामी कौंसिलर भी मौजूद थे। सरकारी हॉस्पिटल में ज़ेर-ए-इलाज में ब्रेड तक़सीम किए। इस मैके पर सरकारी हॉस्पिटल के वार्डस में बर्क़ी की अदम सरबराही और फयान की अदमे मौजूदगी पर कांग्रेस पार्टी कौंसलरों बलदिया महमूदा बेगम और दुसरें ने डाक्टरों और हॉस्पिटल के स्टाफ़ पर सख़्त ब्रहमी का इज़हार किया।

शिद्दत का गर्मा होने के बावजूद हॉस्पिटल में फयान और बर्क़ी की अदमे मौजूदगी को लेकर हॉस्पिटल सुपरिन्टेन्डेन्ट डॉ झांसी के दरमयान ज़बरदस्त लफ़्ज़ी झड़प हुई। कौंसिलर महमूदा बेगम ने इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि ईलाज के ग़रज़ से हॉस्पिटल में आने वाले मरीज़ों को बुनियादी सहूलतें फ़राहम करने में हॉस्पिटल इंतेज़ामीया पूरी तरह नाकाम होरहा है। हॉस्पिटल में बुनियादी सहूलतों के फ़ुक़दान की वजह से हॉस्पिटल में ज़ेरे इलाज मरीज़ों को शदीद मुश्किलात का सामना करना पड़ रहा है।