शादी मुबारक स्कीम पर अमल आवरी में तेज़ी पर इनामात की पेशकश

तेलंगाना में शादी मुबारक स्कीम पर अमल आवरी में तेज़ी पैदा करने के लिए महकमा अक़लीयती बहबूद ने ओहदेदारों के लिए इनामात की पेशकश की है। जिस ज़िला में सब से ज़ाइद दरख़ास्तों की यक्सूई की जाएगी उन्हें नक़द इनाम दिया जाएगा।

स्पेशल सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद सैयद उमर जलील ने आज तमाम अज़ला के डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटी वेलफ़ेयर ऑफीसर्स और अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन के एग्ज़ीक्युटिव डायरेक्टर्स के साथ इजलास मुनाक़िद किया।

इजलास में शादी मुबारक स्कीम के इलावा अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन की सब्सीडी इजराई और ट्रेनिंग इम्पलाइमैंट स्कीमात पर अमल आवरी का भी जायज़ा लिया गया।

शादी मुबारक स्कीम पर सुस्त रफ़्तार अमल आवरी और दरख़ास्तों की जांच और यक्सूई में ताख़ीर को देखते हुए फ़ैसला किया गया कि बेहतर मुज़ाहरा करने वाले ज़िला को 50 हज़ार रुपये इनाम दिया जाएगा जबकि दूसरे और तीसरे नंबर पर रहने वाले अज़ला को अलीउल तरतीब 30 और 20 रुपये इनामी रक़म दी जाएगी। डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटी वेलफ़ेयर ऑफीसर और एग्ज़ीक्युटिव डायरेक्टर फ़ाइनेन्स कारपोरेशन को ये रक़म मंज़ूर की जाएगी।

शादी मुबारक स्कीम की तमाम ज़ेरे इल्तवा दरख़ास्तों की यक्सूई के लिए 7 मार्च तक की मोहलत दी गई है। वाज़ेह रहे कि दरख़ास्तों की जांच और मंज़ूरी में ताख़ीर की शिकायात के बाद ये इजलास तलब किया गया है जिस में पहली मर्तबा इनामी रक़म की एक मुनफ़रद स्कीम रखी गई है।

किसी भी सरकारी महकमा में बेहतर कारकर्दगी पर ओहदेदारों को नक़द इनाम की रिवायत बहुत कम है बरख़िलाफ़ उस के ओहदेदारों को तरक़्क़ी देने की मिसालें मौजूद हैं।

जारीया मालीयाती साल के इख़तेताम से क़ब्ल हुकूमत शादी मुबारक और सब्सीडी से मुताल्लिक़ स्कीमात के निशानों की तकमील की ख़ाहां है इसी लिए ओहदेदारों का इजलास तलब किया गया था।