शाने रिसालत में गुस्ताख़ी फ़्रांसीसी रोज़नामे का दफ़्तर नज़र-ए-आतिश

पैरिस 3 नवंबर (राइटर्स) फ़्रांस में तंज़-ओ-मज़ाह पर मबनी हफ़तावार मैगज़ीन चार्ली हीबडो के दफ़्तर को आज सुबह की अव्वलीन साअतों में बाअज़ नामालूम अफ़राद ने आग लगादी।

इस मैगज़ीन में इंतिहाई शर अंगेज़ और गुस्ताखाना हरकत करते हुए अपने सर वर्क़ पर पैग़ंबर इस्लाम हज़रत मुहम्मद मुस्तफ़ा सल्लाहो अलैहि वालही वसल्लम की शबीहा मुबारक का अक्स शाय किया था और एक कार्टून शाय करते हुए इस से इंतिहाई दिलसोज़ फ़िक़रे और इबारात मरबूत किए गए थे । इस अख़बार ने मुस्लिम शरई क़वानीन का मज़ाक़ भी उड़ाया था।

चहारशंबा को बाअज़ नामालूम अफ़राद ने इस गुस्ताख रिसाले की वैब साईट की हैकिंग करली और इस की वैब साईट पर एक मस्जिद दिखाई गई और अरबी में ला इलाहा इल्लाह दर्ज था। बाक़ी सारी वैब साईट ख़ाली रही।

कई मुस्लमानों ने चार्ली हीबडो में अल्लाह के रसूल और इस्लाम और क़ुरआन मजीद के बारे में गुस्ताखाना इशाअतों पर सख़्त एतराज़ किया। माज़ी में भी बाअज़ योरोपी ममालिक में ऐसी हरकतों के ख़िलाफ़ दुनिया भर के मुस्लमानों ने एहतिजाज किया था।

फ़्रांस की मुस्लिम तंज़ीम फ़्रैंच मुस्लिम कौंसल ने चारजी हीबड की गुस्ताखाना इशाअत की मुज़म्मत की। इस के साथ ही अख़बार के दफ़्तर पर हुए हमला की मुज़म्मत करते हुए मुस्लमानों से सब्र-ओ-तहम्मुल का मुज़ाहरा करने की दरख़ास्त की है।