शामी जंगी तय्यारों की अंदरून दमिश्क़ कार्रवाई

दमिश्क़, ३१ अक्तूबर (ए एफ पी ) एक शामी ( Syrian) लड़ाका जेट तय्यारा (वीमान) ने पहली मर्तबा आज अंदरून दमिश्क़ टार्गेट्स को निशाना बनाया , एक निगरानकार तंज़ीम ने ये बात कही जबकि मुल्क भर में बागियों के ठिकानों पर फ़िज़ाई ( हवाई) हमले किए गए और एक एयरफ़ोर्स जनरल की हलाकत की गई।

सीरियन ऑब्ज़र्वेटरी फ़ार ह्यूमन राईट्स ने कहा कि जंगी तैय्यारा ( लड़ाकू वीमान) ने अपोज़ीशन के ज़ेर क़बज़ा मज़ाफ़ाती ( अधिकृत) इलाक़ा ज़िम्मा लुका के करीब मशरिक़ी दमिश्क़ के पड़ोस में जोबर के मुक़ाम पर चार बम गिराए, जहां बाग़ी जंगजू हुकूमत दस्तों के साथ शदीद झड़पें कर रहे हैं।

फ़ौरी तौर पर इस लड़ाई में अम्वात ( मरने वालों) की कोई इत्तिला नहीं मिली। ऑब्ज़र्वेटरी के डायरेक्टर रुमी अबदुर्रहमान ने कहा कि साबिक़ में दार-उल-हकूमत (राजधानी) के अंदरून वाले इलाक़ों में सिर्फ हेलीकाप्टर गन शिप्स इस्तेमाल किए जाते थे।

ये हमला और मुल्क भर के दीगर ( अन्य/ दूसरे) मुक़ामात पर मज़ीद कार्यवाहीयां हुईं जबकि सरकारी टेलीवीज़न ने रिपोर्ट दी कि शामी एयरफ़ोर्स के एक जनरल को दमिश्क़ में क़त्ल कर दिया गया। क़ौमी शख्सियतों और साईंसदानों ( Scientists) को निशाना बनाने की अपनी मुहिम ( आभियान) के तहत मुसल्लह (सशस्त्र) दहशतगर्द ग्रुपों ने एयरफ़ोर्स जनरल अबदुल्लाह महमूद अलख़ालदी को दमिश्क़ के ज़िला रुकन अलीउद्दीन ने क़त्ल कर दिया।

सरकारी टेलीवीज़न ने ये बात कही और मुसल्लह (सशस्त्र) बागियों के लिए हुकूमती इस्तिलाह का इस्तेमाल किया। इस ने मज़ीद तफ़सीलात नहीं बताई। मक़्तूल ( मृतक) जनरल सीरियन एयरफ़ोर्स कमांड के मेम्बर थे और उन्हें कल शाम हलाक किया गया जबकि वो एक दोस्त के मकान से रवाना हो रहे थे, दमिश्क़ में सिक्योरिटी के एक ज़रीया ने ए एफ पी को शनाख़्त मख़फ़ी ( गुप्त) रखने की शर्त पर ये बात बताई ।

ऑब्ज़र्वेटरी ने कहा कि हुकूमत ने हालिया दिनों में बागियों के ज़ेर क़बज़ा इलाक़ों के ख़िलाफ़ फ़िज़ाई हमले शदीद ( शख्त) कर दिए हैं जबकि कल 60 कार्यवाहीयां की गईं जो अब तक किसी एक दिन में सब से ज़्यादा तादाद है।