शाम के मुआमले में रूस, चीन के साथ

मास्को, २० जनवरी (राइटर्स)शाम को हथियारों की फ़राहमी के ताल्लुक़ से अमेरीका के सामने रूस कोई सफ़ाई पेश नहीं करेगा और चीन के साथ मिलकर शोरिश ज़दा शाम में किसी भी तरह की फ़ौजी मुदाख़िलत को अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की सलामती कौंसल में मंज़ूर कराने की कोशिश को वीटो कर देगा।

ये इत्तेला रूसी वज़ीर-ए-ख़ारजा ने दी है।शाम के सिलसिले में अपना मौक़िफ़ वाज़िह करते हुए सालाना न्यूज़ कान्फ़्रैंस के मौक़ा पर वज़ीर-ए-ख़ारजा सर्गई लीफ़रोफ़ ने कहा कि सलामती कौंसल में हक़ इस्तेर्दाद रखने वाले ममालिक रूस और चीन ,शाम में किसी भी तरह की फ़ौजी मुदाख़िलत की मुख़ालिफ़त करेंगे।

मिस्टर लीफ़रोफ़ ने कहा कि शाम में फ़ौजी मुदाख़िलत के ख़िलाफ़ रूस अपने मौक़िफ़ पर क़ायम रहेगा। चीन के साथ भी इस मुआमले में रूस हम मौक़िफ़ है।उन्हों ने कहा कि रूस और चीन का मौक़िफ़ ये है कि अगर कोई फ़ौजी ताक़त इस्तेमाल करना चाहता है तो उसे अपने ज़मीर की आवाज़ पर ये क़दम उठाना होगा।

सलामती कौंसल की तरफ़ से किसी को शाम में फ़ौजी मुदाख़िलत का इख़तेयार नहीं दिया जाएगा । वाज़िह रहे कि अमेरीका की जानिब से शाम की मौजूदा सूरत-ए-हाल को देखते हुए बैन-उल-अक़वामी मुदाख़िलत केलिए कोशिशें तेज़ कर दी गई हैं।

अरब ममालिक की मुसालहती मसाई के अब तक ख़ातिरख़वाह मुसबत नताइज बरामद ना हो सके और शाम के सदर बशारा अल असद ने मुल्क में जारी मुख़ालिफ़ हुकूमत शोरिश से निमटने केलिए कई सख़्त इक़दामात का आग़ाज़ कर दिया है।