शाम के में सीकोरीटी फोर्सेस की फायरिंग, 14 अफ़राद हलाक

नीकोसया 11दिसमबर (यू एन आई) शाम में जुमा को सीकोरीटी फोर्सेस ने मुख़्तलिफ़शहरों में अवाम पर फायरिंग करदी जिस के नतीजे में 4 बच्चों समेत कम अज़ कम 14 अफ़राद हलाक होगए। हलाक होने वालों में ज़्यादा तर अफ़राद का ताल्लुक़ होमज़ के इलाक़ेसे है। उधर सदर बशार अलासद के मुख़ालिफ़ीन ने सिवल नाफ़रमानी की मुहिम शुरू करदी।

शाम से मुताल्लिक़ इंसानी हुक़ूक़ की तंज़ीम ने कहा है कि 10 शहरी होमज़ के अतराफ़ में हलाक हुए 2 दर्रा के इलाक़े में जबकि एक हुमा शहर में और एक शहरीदमिशक़ के क़रीब दोमा में हलाक हुआ। तंज़ीम ने कहा कि होमज़ के इलाक़े में 23 अफ़रादज़ख़मी हुई। होमज़ में दो बच्चे जिन की उमरें 10 से 12 साल थीं हलाक होने वालों में शामिल हैं जबकि अक़्रब के क़रीब एक 14 साला लड़का शदीद ज़ख़मी होगया। होमज़ सूबामें बुला के इलाक़े से 19 अफ़राद को गिरफ़्तार भी किया गया है।

हुमा शहर में एक मस्जिद के क़रीब मुज़ाहिरीन को मुंतशिर करने के लिए सीकोरीटी फोर्सेस ने फायरिंग करदी जिस के नतीजे में एक शहरी हलाक जबकि दर्रा में सीकोरीटी फ़ोसरीस की शदीद फायरिंग के नतीजे में एक 12 साला लड़की और एक ख़ातून हलाक होगईं। इंसानी हुक़ूक़ के ग्रुप वाच डाग ने कहा है कि दोमा में इसी नौईयत के वाक़िया में एक शख़्स हलाक हुआ।