शाम पर कोफ़ी अन्नान के मंसूबा में तबदीली के लिए रूस का मुतालिबा

बैन-उल-अक़वामी (अंतर्राष्ट्रीय) सालिस कोफ़ी अन्नान के शाम में क़ौमी इत्तिहादी हुकूमत क़ायम करने का जो मंसूबा तैय्यार किया है , इस में रूस कुछ तबदीलीयां चाहता है ताहम (लेकिन) अमरीका , बर्तानिया और फ़्रांस ने इन तरामीम को मुस्तर्द कर दिया है। सिफ़ारत कारों ने राज़दारी की शर्त पर बताया है कि ये तबदीलीयां इस लिए तजवीज़ की गई हैं क्योंकि रूस शामी (सीरियन) सदर बशर अल असद को इक़तिदार से बेदख़ल करने के हक़ में नहीं है।

रूस और अक़वाम-ए-मुत्तहिदा (यू एन ओ) सलामती (सुरक्षा ) कौंसिल के दीगर (दूसरे) मुस्तक़बिल मैंबरान ने इस हफ़्ता अन्नान से कहा था कि वो ऐसी उबूरी (अंतरिम) काबीना की हिमायत करेंगे जिस में सरकार और अपोज़ीशन दोनों के मैंबरान हैं। ताहम (लेकिन) उन लोगों की मौजूदगी नहीं चाहेंगे जिस से उबूरी (अंतरिम) काबीना की साख मुतास्सिर (प्रभावित ) हो और इस्तिहकाम और मुसालहत ख़तरे में पड़े।

सिफ़ारत कारों ने राईटर को बताया है कि अन्नान ने कुछ लोगों को बाहर रखने की जो बात कही है इस में वाज़िह इशारा असद की तरफ़ है। हालाँ कि तजवीज़ में साफ़ तौर से ये नहीं कहा गया है कि शामी (सीरियन) सदर क़ौमी इत्तिहादी हुकूमत में शामिल नहीं रहेंगे।