शाम: फ़ौज और जंगजूओं में ख़ौफ़नाक झड़पें,शहरीयों समेत 30 हलाक

बेरूत- 5 दिसमबर (ए एफ़ पैर आउटरज़) शाम के शेमाली इलाक़े में हफ़्ते को फ़ौज औरबाग़ी फ़ौजीयों के दरमयान ख़ौफ़नाक झड़पों में 5शहरीयों समेत कम अज़ कम 30 अफ़रादहलाक होगए। झड़पें तर्क सरहद के क़रीब अदलीब शहर में हुईं,हलाक होनेवालों मीना फ़ीसर समेत 7 सरकारी फ़ौजी शामिल हैं,बाग़ी फ़ौज ने सरकारी फ़ौज पर हमलों में इज़ाफ़ाकरदिया है।शाम से मुताल्लिक़ इंसानी हुक़ूक़ की तंज़ीम ने कहा है कि शुमाल मशरिक़ी शहर अदलीब मैं झड़पों के दौरान एक ऑफीसर समेत 7सरकारी फ़ौजी और सयान्ती ख़िदमात एजैंटस और 5बाग़ी फ़ौजी हलाक हुए।

अप्पोज़ीशन ग्रुपस का कहना है कि बशारालअसद ख़ानदान के 41साला दौर-ए-इक्तदार के ख़ातमे के लिए बाग़ी अफ़्वाज ने हुकूमत की वफ़ादार फ़ौज पर हमलों में इज़ाफ़ा कर दिया है। शाम को आलमी और इलाक़ाई सतह पर तन्हाई का सामना है।अरब लीग,योरपी यूनीयन और अमरीका ने शाम में ख़ूँरेज़ी रोकने और हिज़ब-ए-इख़्तलाफ़ से मज़ाकरत केलिए दमिशक़ पर दबाओ की ख़ातिर सख़्त पाबंदीयों में इज़ाफ़ाकर दिया है।

इंसानी हुक़ूक़ की तंज़ीम का कहना है कि शुमाली शहर अदलीब में लड़ाई दरमयानी शब शुरू हुई जिस के नतीजे में एक फ़ौजी ओहदेदार 7 फ़ौजी, हुकूमती फ़ौज के सिपाही , 5 शहरी और 5बाग़ी फ़ौजी हलाक हो गए।