शाम में ताक़त के इस्तिमाल का हिंदूस्तान सख़्त मुख़ालिफ़

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा । 2 फरवरी (पी टी आई) हिंदूस्तान ने शाम में बोहरान को हल करने के लिए ताक़त के इस्तिमाल पर अपनी मुख़ालिफ़त का इज़हार करते हुए आज तमाम फ़रीक़ों से अरब लीग के साथ तआवुन करने और ऐसा सयासी अमल शुरू करने की अपील की जो दमिशक़ के इक़तिदार-ए-आला का एहतिराम करे। हिंदूस्तानी सफ़ीर बराए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा हरदीप सिंह पूरी ने यहां अक़वाम-ए-मुत्तहिदा हेडक्वार्टर्स में सलामती कौंसल के ख़ुसूसी सैशन के अपने रिमार्कस मैं कहाकि हमारी ये ठोस राय है कि तमाम फ़रीक़ों को अरब मुमलकतों की लीग के साथ तआवुन करने की ज़रूरत है।

कोई भी ताख़ीरके बगै़र सयासी अमल शुरू करदेना चाहीए और इस अमल की क़ियादत शाम वालों को करना चाहीए और इस में शामी इक़तिदार-ए-आला, इत्तिहाद और इलाक़ाई सालमीयत का एहतिराम किया जाय। इस मीटिंग में अमरीकी सैक्रेटरी आफ़ स्टेट हीलारी क्लिन्टन और बर्तानिया, फ़्रांस, जर्मनी और मराक़िश से उन के हम मंसब वुज़राए ख़ारिजा ने भी शिरकत की। हरदीप सिंह ने कहाकि शाम का मसला महिज़ सैक्योरिटी से मुताल्लिक़ नहीं है, ये बुनियादी तौर पर सयासी और मआशी नौईयत का है और शाम के अवाम की इस ख़ाहिशसे उभरता है कि वो अपनी तरक़्क़ी के लिए बढ़ चढ़ कर सरगर्म होना चाहते हैं।

उन्हों ने कहाकि इस मसला की यकसूई तशद्दुद या मुसल्लह जद्द-ओ-जहद में नहीं ढडी जा सकती और ना ही उसे तशद्दुद के ज़रीया दबाया जा सकता है। उन्हों ने मज़ीद कहाकि बैरूनी मुदाख़िलत के ज़रीया भी कोई हल बरामद नहीं होगा। शामी अवाम ख़ुदमुख़तारी चाहते हैं ताकि वो खुल कर जी सकें। पूरी ने कहाकि शाम में तमाम नौईयत का तशद्दुद बिलाशुबा काबिल-ए-मुज़म्मत है और हिंदूस्तान अरब लीग की कोशिशों की क़दर करता है और इस बोहरान की सयासी यकसूई के लिए अपनी भरपूर ताईद-ओ-हिमायत का इज़हार करता है।