शाम में फ़िज़ाई हमलों के बावजूद दाइश की पेशक़दमी

शाम में फ़िज़ाई हमलों के बावजूद इस्लामिक स्टेट के जंगजूओं ने तुर्क सरहद के क़रीब कामयाब पेशक़दमी जारी रखी हुई है। उधर शामी वज़ीरे ख़ारजा ने कहा है कि इत्तिहादी फ़ोर्सेस को इस्लामिक स्टेट के इलावा दीगर जंगजूओं को भी निशाना बनाना चाहिए।

ख़बररसां इदारा ए एफ़ पी ने बताया है कि अमरीकी इत्तिहादी फ़ोर्सेस के फ़िज़ाई हमलों के बावजूद शाम में फ़आल इस्लामिक स्टेट के जंगजू पेशक़दमी करते हुए तुर्क सरहद के क़रीब वाक़े हिक्मते अमली के एतबार से अहम कुर्द शहर ऐनुल अरब के क़रीब पहुंच चुके हैं।

सीरीयन ऑब्ज़र्वेटरी के मुताबिक़ ये शिद्दत पसंद ऐनुल अरब (कोबानी) से सिर्फ़ पाँच किलो मीटर की दूरी पर मौजूद हैं। इन शिद्दत पसंदों ने दो हफ़्ते क़ब्ल इस इलाक़े की तरफ़ पेशक़दमी शुरू की थी। ऑब्ज़र्वेटरी के सरब्राह रामी अबदुर्रहमान ने बताया कि कल इन जिहादीयों ने ऐनुल अरब पर पंद्रह राकेट भी फ़ायर किए, जिन के नतीजे में कम-अज़-कम एक शख़्स हलाक हो गया। बताया गया है कि कुछ राकेट सरहदी इलाक़े में भी गिरे।

इस सूरते हाल में तुर्की ने शाम से मुत्तसिल अपनी सरहदों पर टैंक तैनात कर दिए हैं ताकि उन शिद्दत पसंदों को तुर्की में दाख़िल होने से रोका जा सके। शामी सूबे दीरालज़ोर में किए गए एक हमले में इस्लामिक स्टेट की मुतअद्दिद मुसल्लह गाड़ीयों और एक एन्टी एयर क्रा़फ्ट फ़ौजी गाड़ी को तबाह कर दिया गया। इस के इलावाअलरक़ा में भी जंगजूओं के ठिकानों को निशाना बनाया गया है।