शारा पोह का मियामी मास्टर्स के फाईनल में राडवानसका से मुक़ाबला

आलमी नंबर 2 रूसी टेनिस स्टार मारीया शारा पोह मियामी मास्टर्स के फाईनल में चौथी मर्तबा रसाई हासिल कर ली है और वो यहां पहली मर्तबा ख़िताब हासिल करने से एक क़दम पीछे है जहां उन्हें कल फाईनल में पोलैंड की इग्नेसज़ का राडवानस्का को शिकस्त देना होगा।

आज यहां खेले गए सेमीफाइनल में शारा पोह ने साबिक़ आलमी नंबर एक डेनमार्क की कैरोलीन वो ज़न्निया की को 4-6, 6-2, 4-6 से शिकस्त दे कर मियामी ओपन टेनिस टूर्नामेंट य फाईनल में अपनी जगह बना ली।

दूसरी जानिब राडवानस्का ने फ़्रांस की मारियन बार्तोली के ख़िलाफ़ 6-4, 6-2 की शानदार कामयाबी हासिल करते हुए अपने करियर के सबसे बड़े फाईनल में रसाई हासिल करली है। चौथी मर्तबा फाईनल में रसाई हासिल करने वाली शारा पोह ख़िताब के लिए वाज़िह तौर पर पसंदीदा खिलाड़ी हैं ताहम दूसरी जानिब राडवानस्का ने गुज़श्ता मुक़ाबला में नंबर एक और रवां सीज़न नाक़ाबिल-ए-शिकस्त रहने वाली आलमी नंबर एक विक्टोरिया उज़्रनिका को शिकस्त देने वाली बार्तोली को टूर्नामैंट से बाहर किया है और वो ख़िताब के लिए पुरअज़म हैं।

शारा पोह और कैरोलीन के दरमयान खेला गया मुक़ाबला मसह बिकती रहा हालाँकि मुक़ाबले के आग़ाज़ पर ही रूसी टेनिस स्टार शारा पोह ने अपना ग़लबा बनाना शुरू किया था लेकिन मुतवातिर पाँच गेम्स में शिकस्त के बाद कैरोलीन को पहले सट में कामयाबी का मौक़ा मिल गया।

कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए शारा पोह ने कहा कि मुतवातिर पाँच गेम्स में शिकस्त के बाद सट में कामयाबी की उम्मीद नहीं की जा सकती लेकिन मैंने दूसरे सेट में अपनी तमाम तर तवज्जा खेल पर मर्कूज़ कर दी थी और हरीफ़ को वापसी का मौक़ा नहीं दिया।

दूसरी जानिब क्वार्टरफाइनल में सरीना विलियम्स को शिकस्त देने वाली कैरोलीन वो ज़न्निया कीने शिकस्त के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि मजमूई तौर पर में अपने मुज़ाहिरों से मुतमइन हूँ क्योंकि इस दौरान मैंने बेहतरीन टेनिस खेली है ताहम आज के मुक़ाबला में मैं इन मुज़ाहिरों का इआदा ना कर सकी।

राडवानसका और बार्तोली के दरमयान खेले गए मुक़ाबला में राडवानसका ने अपनी हरीफ़ की 35 अज़ ख़ुद ग़लतीयों का भरपूर फ़ायदा उठाया और एक अहम फाईनल में रसाई हासिल कर ली है जहां कामयाबी के लिए उन्हें शारा पोह को शिकस्त देना होगा जिन के ख़िलाफ़ 8 मुक़ाबलों में 7 मर्तबा राडवानसका को शिकस्त हुई है।