शिवसेना लीडर के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई ज़रूरी

मुसलमानों के हक़ राय दही के ख़िलाफ़ शेवा सेना के लीडर राऊत के रिमार्कस पर तन्क़ीद करते हुए रियासत आंध्र प्रदेश के आवाज़ कमेटी जनरल सेक्रेटरी मुहम्मद मुर्तज़ा ने कहा कि इस तरह के बयानात से हिंदु मुसलमानों में इख़तेलाफ़ात पैदा होने की गुंजाइश है।

इन बयानात के हैं पर्दा गंदे अज़ाइम हैं। चूँकि शेवा सेना बी जे पी के ज़ेरे क़ियादत एन डी ए हुकूमत की हलीफ़ जमात वज़ीर-ए-आज़म मोदी को मौक़िफ़ वाज़िह करना होगा। दस्तूर हिंद ने हर एक शहरी को वोट देने का हक़ दिया है और हक़ की तन्क़ीह के बारे में बात करना नाइंसाफ़ी होगी और ये हिंदु , मुसलमानों के दरमियां बुराई कराएगा।

ये इंतेहाई बद बख्ताना हैके वज़ीर-ए-आज़म की एक हलीफ़ जमात इस तरह के बयानात दे रही है। इस मौके पर मुर्तज़ा ने ये भी कहा कि मुसलमानों से वोट का हक़ छीना इतना आसान नहीं।

इस तरह फ़िर्कावाराना बयानात सिर्फ़ दस्तूर हिंद के ख़िलाफ़ है। इस मौके पर आलेर फ़र्ज़ी एनकाउंटर सेम्टर के बारे में बात करते हुए कहा कि 5 मुस्लिम नौजवानों को पुलिस ने एक मंसूबा बंद साज़िश के तहत क़त्ल कर दिया है कयुंकि वो अदालत से बाइज़्ज़त बरी होने वाले थे।

इस लिए इस एनकाउंटर की तहकयाकत एस आई टी ने नहीं बल्कि सी बी आई से करवाई जाये। क़ानून को अपने हाथों लेकर 5 नौजवानों को क़त्ल करने वाले सज़ा दें वर्ना आवाम के तरफ से तेलंगाना और आंध्र प्रदेश में एहतेजाज किया जाएगा।