शीया मस्जिद पर मोहलिक ख़ुदकुश हमले के महलोकीन का सोग

पाकिस्तान ने आज उन 61 महलोकीन का सोग मनाया जो गुज़िश्ता रोज़ जुनूबी सूबा सिंध की एक शीया मस्जिद में मोहलिक ख़ुदकुश बम हमले में लुक्माए अजल बन गए थे। ओहदेदारों ने तौसीक़ की है कि कम से कम 61 अफ़राद हलाक और दीगर दर्जनों अफ़राद ज़ख़्मी हुए हैं जिन में कई की हालत अब तक तशवीशनाक है।

ज़िला शिकारपुर के लाखरवाड़ इलाक़ा की शीया मस्जिद में उस वक़्त मोहलिक ख़ुदकुश धमाका हुआ था जब 400 मुसल्लीयान नमाज़ जुमा अदा कर रहे थे। सुबाई वज़ीर सेहत जाम महताब ने कहा कि इस हमला में 61 हलाक और 50 ज़ख़्मी हुए हैं।

स्पेशल सुपरिनटेन्डेन्ट पुलिस साक़िब ग़ैर शनाख़्त शूदा ख़ुदकुश बमबार के अलाहिदा शूदा सर और धड़ को डी एन ए टेस्ट के लिए भेज दिया गया है। पुलिस ने कहा कि इस बमबार हमले में 7 किलो मोहलिक आर डी एक्स धमाको मवाद इस्तेमाल किया गया था।

तालिबान से अलाहिदा शूदा ग्रुप जिन्द उल्लाह जिस ने गुज़िश्ता साल इस्लामिक एस्टेट (दाइश) दहश्तगर्द ग्रुप की मदद करने का अह्द किया था गुज़िश्ता रोज़ के इस बरबरीयत अंगेज़ ख़ुदकुश बमबार हमले की ज़िम्मेदारी क़ुबूल की है।

शीया मुस्लमानों की नुमाइंदा तंज़ीम मजलिसे वहदतुल मुस्लिमीन ने इस बद बख्ता ना वाक़िया के ख़िलाफ़ आज सिंध में एहतेजाजी हड़ताल की जबकि सुबाई हुकूमत ने सरकारी तौर पर यौमे सोग मनाया।