शौहर को बीवी ने बेटियों की मदद से हलाक कर दिया

हैदराबाद । 24 जनवरी । ( सियासत न्यूज़ ) मड़पली के इलाक़ा पिर ज़ादी गौड़ा में एक शख़्स अपनी बीवी और लड़कियों के क़ातिलाना हमला में हलाक होगया जहां रात देर गए तआक़ुब करते हुए माँ बेटियों ने ये इंतिहाई इक़दाम किया । मिरपेट पोलीस के मुताबिक़ 50 साला बालिया जो पेशा से मज़दूर था कल रात देर गए अपनी लड़कियों और बीवी के क़ातिलाना हमला में हलाक होगया। बालिया नशा की हालत में अक्सर अपने मकान पहूँचता और बीवी बच्चों को हरासाँ करता था ।

निशा की हालत में बीवी से झगड़ा करना और नौजवान लड़कियों को मारना उस की आदत बन चुकी थी । एस आदत से एस की बीवी और लड़कियां बदज़न होचुके थे । कल रात भी या दिया निशा की हालत में मकान पहूँचा और अपनी बीवी को मारने लगा । एस दौरान बीवी और लड़कियों ने मोसुल से एस पर हमला कर दिया जिस से एस की नाक और गर्दन पर गहरे ज़ख़म आए और वो ज़ख़मी हालत में मकान से फ़रार होने की कोशिश में था ।

तब उस की बीवी और लड़कियों ने एस का तआक़ुब करके उसे पकड़ लिया और सर पर हमला करते हुए उसे हलाक कर दिया । ये बात इन्सपैक्टर मेड़पली कृष्णा प्रसाद ने बताई । इन्सपैक्टर ने बताया कि बालएआ कि क़तल केस में एस की बीवी 45 साला लक्ष्मी , उस की लड़कियां 22 साला भाग्य लक्ष्मी और 19 साला नतोशा को गिरफ़्तार करलिया गया है ।

बालिया की बड़ी लड़की ससुराली रिश्तेदारों के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दायर करने के बाद अपने माएके में रहने लगी थी । पोलीस ने माँ और बेटियों को गिरफ़्तार करलिया।