श्रीलंका को सौ करोड़ रुपय तालीमी इमदाद , हिंदूस्तान का ऐलान

गाले 20 जनवरी ( पी टी आई ) श्रीलंका में इंसानी वसाइल में मदद देने की कोशिशों के एक हिस्सा के तौर पर हिंदूस्तान में आज तालीमी इमदाद में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा का ऐलान किया जो श्रीलंका के तलबा- को दी जाती है । उन्हों ने कहाकि मुख़्तलिफ़ कोर्सेस केलिए तालीमी इमदाद में 100 करोड़ रुपय का ऐलान करते हुए उन्हें ख़ुशी हासिल होरही है ।

अब श्रीलंका को तालीमी शोबे में हिंदूस्तान की इमदाद 2 अरब 50 करोड़ रुपय होगई है जो श्रीलंका के नुमायां तालीमी मुज़ाहरा करने वाले तलबा-ए-को दी जाएगी जो गाले । हकमदवा इलाक़ों में ज़ेर-ए-तालीम हैं । इस इलाक़े में हिंदूस्तानी इमदाद से जुनूबी रेलवे पराजेकट भी तामीर किया गया है। वज़ीफ़े के नए प्रोग्राम के तेहत वज़ीर ख़ारिजा एस एम कृष्णा ने कहा कि अंडर गराइजवेट और डॉक्टरेट सतह के कोर्सेस केलिए इमदाद में तकरीबन 270 गुना सालाना इज़ाफ़ा किया गया है ।

नए प्रोग्राम पर तीन साल तक अमल आवरी होगी और ये कोर्स की फीस , किताबों की कीमत , स्कालरस के माहाना वज़ीफ़ा और क़ियाम-ओ-ताम के अख़राजात के लिए इस्तिमाल किया जाएगा ।इसतरह श्रीलंका को हिंदूस्तान की तालीमी इमदाद तीन गुना होगई है । हिंदूस्तान श्रीलंका मालूमाती पहल सब से पहले वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और सदर श्रीलंका महिंद्रा राजा पकसे ने 2010 में की थी ।

ये उसके मैं इस्तिफ़ादा करने वाले स्कूली तलबा , यूनीवर्सिटी के स्कालरस और टीचर्स के मुख़्तलिफ़ ज़ुमरों का अहाता करती थीं। हिंदूस्तानी ओहदेदारों ने कहाकि स्कालर शपस मुस्तहिक़ तलबा को अपनी यूनीवर्सिटी सतह की तालीम के हुसूल में मदद देते हैं ।