संगा रेड्डी को रवानगी के दौरान अमजद अल्लाह ख़ालिद गिरफ़्तार

मेदक पुलिस ने मजलिस बचाउ तहरीक ( एमबी टी) के कारपोरेटर अमजद उल्लाह ख़ालिद और दीगर कारकुनों को हिरासत में लेते हुए पट्टन चीरो पुलिस स्टेशन मुंतक़िल करदिया । मिस्टर अमजद उल्लाह ख़ालिद संगा रेड्डी में गुज़श्ता रोज़ फ़िर्का वाराना फ़सादात और संगा रेड्डी के मुक़ामी रुकन असेंबली की मौजूदगी में बी जे पी और अक्सरीयती तबक़ा के दीगर फ़िरकापरस्त अनासिर की जानिब से मुस्लमानों पर हमलों और इमलाक को नुक़्सान पहुनचाए जाने के वाक़ियात का जायज़ा लेने केलिए संगा रेड्डी रवाना हुए थे ।

लेकिन मेदक के ऑफीसर ऑन स्पैशल डयूटी एन कोटि रेड्डी की पुलिस टीम ने एमबी टी वफ़द को हिरासत में ले लिया । जिस पर मिस्टर अमजद उल्लाह ख़ां ख़ालिद ने सख़्त एहतिजाज करते हुए कहा कि किरण कुमार रेड्डी हुकूमत पुलिस को खुली छूट दे रखी है । मेदक पुलिस ने एक तरफ़ अक्सरीयती तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले अनासिर के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने के बजाय ख़ामोश तमाशाई का रोल अदा किया ।

दूसरी तरफ़ मुस्लिम क़ाइदीन को संगा रेड्डी पहुनच कर परेशान हाल अफ़राद से हमदर्दी करने से भी रोक दिया । मिस्टर ख़ालिद ने इन फ़सादात के लिए संगा रेड्डी के रुकन असेंबली जगह रेड्डी को मौरिद इल्ज़ाम ठहराया है।