संगा रेड्डी फ़साद में मुस्लमानों के 1.32 करोड़ का नुक़्सान

संगा रेड्डी में अचानक भड़क उठे फ़िर्का वाराना फ़साद में 1.32 करोड़ मालियती अशीया को नुक़्सान पहुंचा है । कल रात ज़िला मेदक के शहर संगा रेड्डी में सोश्यल नेट वर्किंग वेबसाइट फेसबुक पर मक्का मुकर्रमा शरीफ़ की तस्वीर की बेहुर्मती की गई थी जिस के बाद फ़िर्कावाराना कशीदगी पैदा होगई और अक़लियती तबक़ा को चुन चुन कर निशाना बनाया गया और इमलाक बशमोल दुकानात और गाड़ियां नज़र-ए-आतिश की गई। इन वाक़ियात के सबब पुलिस को कर्फ़यू नाफ़िज़ करना पड़ा ।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि कल रात के फ़साद के बाद ज़िला इंतिज़ामीया ने आज सुबह फ़साद के मुतास्सिरीन का जायज़ा लिया जिस में मालूम हुआ कि मुस्लमानों के 58 दुक्का नात ,4 गाड़ियां बशमोल कार और ट्रक नज़र-ए-आतिश किए गए । ज़िला मेदक पुलिस ने इस सिलसिला में 8 मुक़द्दमा दर्ज किए हैं लेकिन अब तक किसी की भी गिरफ़्तारी अमल में नहीं आई ।

क़दीम बस असटानड के करीब अक्सरीयती तबक़ा के शरपसंद अनासिर तशद्दुद पर उतर आए और क़दीम बस असटानड के रूबरू वाक़ै मुस्लिम दोकानात , होटलेस , बेकरी , पान के डिब्बे , घड़ीसाज़ दूकान , सेल फ़ोन दूकान , ज़ीराक्स दूकान , फूल के डिब्बे-ओ-दोकानात , प्लास्टिक साज़-ओ-सामान , स्वीट हाइज़ , आटो रिक्शा को नज़र-ए-आतिश कर दिए ।

उस की इत्तिला मिलते ही पुलिस इस्टेशन के रूबरू पुर अमन एहतिजाज में मसरूफ़ मुस्लिम नौजवान क़दीम बस असटानड की जानिब रवाना हुए ताहम गर्वनमैंट ब्वॉयज़ जुनयर कॉलिज के करीब अकलियती और अक्सरीयती तबक़ा के गिरोहों में संगबारी शुरू हुई । उस वक़्त पुलिस फ़ोर्स की कमी थी और वाक़िया पर मौजूद पुलिस फ़ोर्स की मुकम्मल तवज्जा मुस्लिम नौजवानों पर थी चुनांचे अक्सरीयती तबक़ा के शरपसंद अनासिर ने अपनी पुर तशद्दुद कार्रवाई को आज़ादाना तौर पर क्या ।

आज सुबह से मुस्लिम ताजरीन और अवाम क़दीम बस असटानड के रूबरू बड़ी ताददा में जमा होगए और पुलिस पर जांबदारी का इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि पुलिस बरवक़्त हरकत में आती और अक्सरीयती तबक़ा के शरपसंद अनासिर को गिरफ़्तार कर लेती तो मुस्लिम बिरादरी का इतना बड़ा नुक़्सान नहीं होता ।

आज सुबह मिस्टर सुरेश कुमार ज़िला कलक्टर मेदक , मिस्टर पी जे विक्टर एस पी और मिस्टर सनजए डी आई जी निज़ामाबाद ने जब तबाह शूदा इमलाक का जायज़ा लेने पहूंचे तो ग़म-ओ-ग़ुस्सा के आलम में अवाम ने नारा बाज़ी की और तबाही के बाद आने की वजह दरयाफ़त की अगर पुलिस कल रात इतनी मुस्तइद्दी और गैर जामिबदारी इख़तियार की होती तो ये हालात नहीं होते ।

मुस्लमानों ने कहा कि मोक़ामी रुकन असेंबली और बी जे पी की मिली भगत से ये फ़सादहुआ है । मिस्टर सुरेश कुमार कलक्टर ज़िला मेदक ने उर्दू मीडिया को बताया कि संगा रेड्डी के हालात पर चीफ मिनिस्टर और वज़ीर दाख़िला उन से रब्त में हैं ज़िला इंतिज़ामीया की अव्वलीन तरजीह संगा रेड्डी में अमन-ओ-अमान की बहाली है ।

अमन-ओ-अमान क़ायम होने के बाद रेवन्यू टीम नुक़्सानात का जायज़ा लेते हुए रिपोर्ट देंगे जिस की बुनियाद पर मुतासरीन को माली इमदाद फ़राहम करने हुकूमत से सिफ़ारिश की जाएगी । चीफ मिनिस्टर ने भी मुतासरीन को मुआवज़ा देने पर आमादगी ज़ाहिर की है। उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो अफ़्वाहों पर तवज्जा ना दें और अमन की बरक़रारी केलिए पुलिस और ज़िला इंतिज़ामीया से तआवुन करें ।

उन्हों ने अमन कमेटी का भी इजलास मुनाक़िद किया जबकि नमाज़ जुमा से क़बल पुलिस इस्टेशन में अइम्मा मसाजिद और उल्मा का इजलास मुनाक़िद किया गया । जनाब लाल जान पाशाह साबिक़ एम पी तेलगुदेशम पार्टी ने एक वफ़द के हमराह संगा रेड्डी के फ़साद से मुतास्सिरा इलाक़ों का दौरा किया ।

मस्जिद नोमानीया का मुआइना किया और मुतासरीन से मुलाक़ात की बाद अज़ां ज़िला कलक्टर से मुलाक़ात की और संगा रेड्डी की सूरत-ए-हाल पर तबादला ख़्याल किया । उन्हों ने कलक्टर से कहा कि पुलिस की नाएहली और जानिबदारी की वजह से इतना बड़ा वाक़िया पेश आया फ़िरकापरस्त शरपसंद अनासिर के इलावा पुलिस ओहदेदारों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने और मुतासरीन को एक्स गिरे शिया देने का मुतालिबा किया जिस से कलक्टर ने इत्तिफ़ाक़ किया

। ख़्वाजा गरीब नवाज़ वेलफ़ेर सोसाइटी ने संगा रेड्डी वाक़िया की तफ़सीलात जनाब ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर सियासत को फ़राहम की जिस पर उन्हों ने जनाब इस ए हुदा एडीशनल डायरैक्टर जनरल पुलिस ला एंड आर्डर से गुफ़्तगु करते हुए संगा रेड्डी में गैर जांनिबदार पुलिस की तैनाती और ख़ातियों की फ़ौरी गिरफ़्तारी पर ज़ोर दिया ।

उन्हों ने संगा रेड्डी के छोटे ताजरीन की माली इमदाद का वाअदा करते हुए मुस्तहक़्क़ीन की फ़हरिस्त तय्यार करने ख़्वाजा गरीब नवाज़ वेलफ़ियर सुसाइटी को ज़िम्मेदारी दी । डिप्टी चीफ मिनिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा और रुकन असेंबली-ओ-गर्वनमैंट विहिप टी जुए प्रकाश रेड्डी ने मस्जिद नोमानीया के इलावा दीगर तबाह शूदा इमलाक का मुआइना किया और कहा कि मुहज़्ज़ब समाज में तशद्दुद केलिए कोई जगह नहीं है ।

मुतासरीन की भरपूर मदद की जाएगी और इस मंसूबा बंद फ़साद के पसेपर्दा साज़िश को जल्द बेनकाब किया जाएगा और कहाकि हुकूमत और एम एल ए को बदनाम करने की साज़िश रचते हुए फ़साद करवाए गए ।