संतोष नगर में 6 भवानी नगर में दो सूदखोर गिरफ़्तार

हैदराबाद 24 जनवरी (सियासत न्यूज़) सूद ख़ोरों के ख़िलाफ़ साउथ ज़ोन पोलीस अपनी मुहिम जारी रखे हुए है जिस के तहत आज संतोष और भवानी नगर पोलीस ने 6 सूद ख़ोरों को गिरफ़्तार कर लिया और उन के क़बज़ा से फ़ै नानिस केलिए इस्तिमाल किए जाने वाली कॉपियां और दीगर एशिया-ए-बरामद करलिया ।अस्सिटैंट कमिशनर पोलीस संतोष नगर मिस्टर साई कृष्णा ने बताया कि संतोष नगर पोलीस टीम ने 4 सूद ख़ोरों को गिरफ़्तार करलिया जो इलाक़ा रियासत नगर और दीगर मुक़ामात पर गैरकानूनी तौर पर फ़ै नानिस का कारोबार कर रहे थे ।

उन्हों ने बताया कि 37 साला मुजीब अलरहमन ( उर्फ़ कबूतर मुजीब ) साकिन रियासत नगर 28 साला मुहम्मद चांद साकिन रियासत नगर 32 साला जी किशवर साकिन न्यू संतोष नगर और 42 साला टी विनोद को अवाम की शिकायत मौसूल होने पर उन्हें हिरासत में लिया गया और उन की तफ़तीश करने पर उन्हों ने बताया कि वो इलाक़ा रियासत नगर और न्यू संतोष नगर कॉलोनी में गरीब अवाम को क़र्ज़ फ़राहम करते हुए एस पर भारी सूद की रक़म वसूल कर रहे थे । ए सी पी ने मज़ीद बताया कि मुजीब अलरहमन ( उर्फ़ कबूतर मुजीब ) जो कंस्ट्रक्शन के कारोबार में था चंद अर्सा क़बल फ़ै नानिस का कारोबार शुरू करते हुए सूद पर क़र्ज़ फ़राहम कर रहा था ।

गिरफ़्तार सूद ख़ोरों के क़बज़ा से फ़ैनानस केलिए इस्तिमाल की जाने वाली कॉपियां-ओ-दीगर दस्तावेज़ात कोज़बत करलिया । भवानी नगर पोलीस ने भी दो सूद ख़ोरों को गिरफ़्तार किया । इन्सपैक्टर भवानी नगर मिस्टर पी सबिया ने बताया कि 50 साला सुभाष राव वासू साकिन ललीता बाग़ पेशा से सुनार है कुछ अर्सा से सूद के कारोबार में मुलव्विस था। वो गरीब अवाम को क़र्ज़ पर भारी सूद की रक़म वसूल कर रहा था।

उन्हों ने बताया कि फ़रहान ट्रेडर्स वाक़्य तालाब कटा के मैनिजर परवेज़ अली को भी पोलीस ने गैर कानूनी तौर पर सोदी कारोबार के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार करलिया। पोलीस ने अवाम से अपील की है कि पर फ़ैनानस्रों-ओ-सूद ख़ोरों के मुताल्लिक़ इत्तिला फ़राहम करें ताकि उन के ख़िलाफ़ कार्रवाई करते हुए अवामको उन से राहत दिलाई जा सके ।